Normalde yksye kadar bölüm atmıycaktım ama bugün boş günümdü ve bende bölüm yazıp atmaya karar verdim. ^
Sizi seviyore fındıklar.
^^^^^^^^^^
---Telefon Konuşması---
"Kimsin?" dedi Derin telefonu açarken.
"Hadi ama my love hemen unuttun mu beni?" dedi karşısındaki adam.
"Ne istiyorsun Alex?" dedi Derin sinirle.
"Sadece beni tercih ettiğin adamı tanımanı istiyorum my love." dedi Alex.
"Nasıl tanıycakmışım acaba?" dedi Derin merakla. O sırada Mert'e bakmaya başlamıştı Derin.
"Sana yolladığım videoyu izle." dedi Alex. Derin hemen telefonu kulağından çekip videoyu açtı. Baktığında Mert ve Yalçın'ı gördü. Konuşmaya başlamışlardı.
"Borcunu kapatmak istiyorsan Derin Korkmaz'ı takip ediceksin. Neler yaptığını arkadaşlarını bana tek tek bildiriceksin." dedi Yalçın.
"Borcumu kapatmak için böyle bir şey yapmıycam. Yakalanırsam ne olcağını çok iyi biliyorum. Derin Korkmaz'ın kim olduğunu biliyorum. Beni gözünü kırpmadan öldüreceğini de biliyorum." dedi Mert.
"Kendine aşık edersen yapmaz. Sevdiği insanlara değer verir." dedi Yalçın pis pis gülerek.
"Bu nasıl olucakmış?" dedi Mert.
"Orasını da sen biliceksin artık Mert Çelik. Nasıl olsa borcu olan sensin." dedi Yalçın.
"Sadece borcumu kapatmak için. takıntılı olduğun kızı alınca beni de rahat bırak." dedi Mert.
"Tabiki de Mert. Ne de olsa eski dostuz biz." dedi Yalçın. Video orda bitmişti. Derin beyninden vurulmuşa döndü. Videoyu izlerken ara sıra Mert'e bakmayı da ihmal etmemişti. Telefonu kulağına geri götürdüğü zaman Alex'in sesini duydu.
"Şimdi bana inandın mı my love?" dedi Alex.
"Ben sonra sana geri dönerim." dedi ve telefonu kapatıp yere attı Derin. Sonrası malum.
~~~~~~~~~~~~
"Derin 2 saniye sakin olup bize ne olduğunu anlatsana." dedi Duman ortamı yumuşatmak amacıyla.
"SEN KARIŞMA KARABULUT. BUNU ÖLDÜRMEDEN ŞURDAN ŞURAYA BIRAKMAM." diye bağırmaya devam etti. Duman seslice yutkundu ve Derin'in telefonunu yerden aldı. Açık olan videoyu başa sarıp izlemeye başladı. Bitirdiğinde Derin'i kenara çekip Mert'in boğazından tutup ağaca yasladı.
"SEN NASIL BİR ŞEREFSİZSİN LAN. EN BAŞINDAN BERİ HER ŞEY YALAN MIYDI? SANA GÜVENDİK LAN BİZ İT. SEN NASIL BUNU BİZE YAPARSIN?" diye bağırmaya başladı Duman. Mert'in boğazını olabildiğince de sıkıyordu.
"Duman delirdin mi? Bıraksana Mert'i mosmor oldu." dedi Asel. Duman 2 saniyeliğine Asel'e baktı ve Mert'i bıraktı. Duru ve Deniz de o sırada videoyu izlemişlerdi. Duru Mert'e doğru yürüdü ve yüzüne bir tane yumruk geçirdi.
"SİKTİR GİT EVİMDEN PİÇ KURUSU." diye bağırdı Duru.
"Neler olduğunu anlatır mısınız artık?" dedi Sinan merakla.
"ANLATMIYORUM LAN. ŞİMDİ HEPİNİZ SİKTİRİP GİDİN BU EVDEN." diye bağırdı Derin. Herkes Derin'in gözlerine baktığında o soğuk bakışları görmüştüler. Hemen Sinan korkuyla Mert'i kaldırıp evden çıkardı. Asel ve Simay'da onların peşinden gitti. Evden gelen bir çığlık sesiyle Mert geri dönmeye çalışmıştı ama Sinan onu engelleyip arabaya soktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muhteşem Dörtlü İkinci Round
De Todoİlk kitabı okunmayanlar için spoilerlı alandır. Gidin ilk kitabı okuyup öyle gelin. Kitap bitti ama özel bölümler gelecek:))) Mafyanın elinde büyüyen bir kız, Laz bir ailede büyüyen bir oğlan, Sakin bir hayatı olan bir kız, İngiltere'de büyüyen bir...