Eeeeevet beklenen bölüm. Mert'in doğum günü.
1.4K okunma oluşuz.
Sizi seviyore canolar.
SAKIN VOTE ATMAYI UNUTMAYIN.
^^^^^^^^^^^^
--30 Nisan Sabahı---
Duman sabah Çağatay'ın onlara gelmesiyle uyandı. Sabahın köründe Çağatay'ın neden evin kapısına dikildiğini acayip merak ediyordu. Beraber çalışma odasına girdiler.
"Anlat Çağatay. Neden beni sabahın köründe uyandırma gereği duydun?" dedi Duman olaya direk dalarak. Çağatay Duman'a bir dosya uzattı. Duman hemen dosyayı aldı. Açtığında bir kızın resimleri olduğunu gördü. Ama hepsi bulanıktı ve kızın yüzü belli değildi.
"Yaklaşık 1 ay önce ortaya çıktı. 'Zümrüt' lakabıyla ortada geziyor. Sana açıklama zamanı geldi diye düşündüm." dedi Çağatay Duman'ın sorgulayan bakışlarını gördüğünde. Sonraysa kendini oda da bulunan tekli koltuklardan birine attı.
"Bana anlattığına göre bazı şüphelerin var. Dinliyorum." dedi Duman karşı koltuğa oturarak. Bir yandan da dosyadakileri inceliyordu. "Sadece tecavüzcüleri ve kadın tacirlerini mi öldürüyor? Bu nasıl biri?" dedi Duman Çağatay'a bakarak.
"Sadece o da değil. Ailesine şiddet uygulayan, tecavüzden serbest kalan herkesi öldürüyor. Hatta aldığım duyuma göre hapise girenleri bile öldürmenin bir yolunu buluyormuş." dedi Çağatay.
"Bunlar son 1 ayda yaptığı olaylar mı?" dedi şaşkınlıkla Duman. Çağatay evet anlamında kafasını salladı.
"Zümrüt lakabını kullanması için ya çok çömez olması yada Derin'in ta kendisi olması lazım." dedi Çağatay yere bakarak. Çağatay Duman'ın suratına bakmak yeni aklına gelmişti. "Senin burnuna noldu lan?" dedi merakla Çağatay.
"Delinin biri kırdı. Önemli değil." dedi Duman ve devam etti. "Sen şimdi Derin'in yaşadığını mı düşünüyorsun?" dedi merakla.
"Düşünmüyorum eminim. Arkası dönük resimlerde ensesine baksana bi." dedi Çağatay. Duman hemen resimleri buldu ve dikkatlice baktı.
"Taç dövmesi." dedi Duman mırıldanarak.
(Dövme bu)
"O dövmeyi beraber yaptırdık. Sonra bir de orda elbise giydiği bir resim olcaktı. Orda da bacağına bak." dedi Çağatay. Duman o resmi de buldu.
"Bu da aynısı." dedi Duman şaşkınlıkla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muhteşem Dörtlü İkinci Round
Randomİlk kitabı okunmayanlar için spoilerlı alandır. Gidin ilk kitabı okuyup öyle gelin. Kitap bitti ama özel bölümler gelecek:))) Mafyanın elinde büyüyen bir kız, Laz bir ailede büyüyen bir oğlan, Sakin bir hayatı olan bir kız, İngiltere'de büyüyen bir...