8.Bölüm

410 48 16
                                    

Evet gene dizi izlerken bölüm yazmayı unutan bir adet Naz var. 

Sizi seviyore fındıklar. 

SAKIN VOTE ATMAYI UNUTMAYIN.

^^^^^^^^^^^^

---26 Nisan(Zaman kavramını kaybettim artık)---

"Çocuklar siz eve gidin. Bizim Dumanla bir işimiz var." dedi Asel diğerlerini kovarken.

"Ne işiniz var sizin?" dedi Mert.

"Harbi ne işimiz var bizim?" dedi Duman merakla.

"Duman seninle konuştuk ya Ayperi'ye bir şeyler alıcaz diye." dedi Asel imayla.

"Heee. Doğru Ayperi'ye bir şeyler alıcaktık. Bir şey olursa haber verin." dedi Duman Asel'in kolundan tutarak.

"Dikkat et lan Asel'e." dedi Mert arkalarından bağırırken.

"Ederim." dedi Duman bağırarak ve arabaya bindiler. "Şimdi nereye gittiğimiz söyliycek misin?" dedi Duman Asel'e doğru dönerek.

"4 gün sonra Mert'in doğum günü. Onun için mekan bakıcaz." dedi Asel gülümseyerek.

"Neden sona bırakıyorsun mekanı?" dedi Duman.

"Canım öyle istedi. Hadi sür şu arabayı artık." dedi Asel önüne dönerek. 

"Tamam." dedi Duman arabayı çalıştırırken.

Mert arkalarından tuhaf tuhaf bakıyordu. Nolduğunu çözmeye çalışıyordu. Sinan Mert'in omzuna dokundu gerçek hayata döndürmek için.

"İyi misin?" dedi Sinan.

"Bunlar ne iş çeviriyor?" dedi Mert merakla.

"Ne bilelim biz Mert. Vardır bir karın ağrıları." dedi Simay.

"Duman'a güvenmiyor musun yoksa Mert? Söylede bilelim. Eniştemiz bize güvenmiyorsa hemen terk edelim burayı." dedi Deniz dalga geçerek.

"Senin tek bir lafını bile takmıyorum Deniz. Biliyorsun di mi?" dedi Mert gözlerini devirerek.

"Biliyorum enişte. Hadi gidelim Duru. İyi ki ayrı arabayla gelmişim bugün." dedi Deniz Duru'nun omzuna kolunu atarken. Sinan sinirli bir şekilde arkalarından bakmaya başladı. 

"Bu kadar kıskanıyorsan git açıl kıza Sinan." dedi Simay sırıtarak.

"Açılcam zaten en kısa zamanda. Deniz inadına yapmıyorsa benim adım da Sinan değil." dedi Sinan sinirle.

"Deniz biliyor mu?" dedi Simay şaşkınlıkla.

"Biliyor. Duman ameliyat olduğu gün söyledi." dedi Mert arabaya binerken. 

"Evde görüşürüz o zaman Mert." dedi Sinan.

"Görüşürüz." dedi Mert ve arabayı çalıştırdı. Sinan ve Simay da onun ardından arabalarına binip gittiler. Evin önüne geldikleri zaman Duru ve Ayperi dışarı çıkıyordu. 

"Fıstıklar nereye böyle?" dedi Mert ve Ayperi'nin yanağına öpücük kondurdu.

"Parkaaaaaa." dedi Ayperi heyecanla. 

"Bende sizinle geleyim o zaman hanımlar." dedi Sinan. 

"Gidelim o zaman." dedi Duru Ayperi'nin elini tutarken. Sinan da Ayperi'nin diğer elini tuttu. Parka geldikleri zaman Ayperi hemen oynamaya başladı. Sinan ve Duru da onu izlemeye başladılar.

Muhteşem Dörtlü İkinci RoundHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin