16.Bölüm

361 46 7
                                    

^Sakin bir bölüm oldu. 

3.7K okunma olmuşuz. 

Sizi seviyore fındıklar.

 SAKIN VOTE ATMAYI UNUTMAYIN. 

^^^^^^^^^^

---2 Hafta Sonra---

Kerim 1 hafta önce hastaneden çıkmıştı ama Derin'in çıkması 2 haftayı bulmuştu. Nedeni ise Derin'in sinir krizi geçirip dikişlerini patlatması olmuştu. Derin eve geldiği zaman bir rahatlama gelmişti. 

"Sonunda evime geldim be." dedi Derin kendini koltuğa atarken. 

"Dikişlerini patlatmasan daha erken çıkardın." dedi Deniz bıkmış sesiyle. Derin ona yapmadığını bırakmamıştı. 

"Sus sen Şarlatan kılıklı. Her şey zaten senin yüzünden oldu." dedi Derin Deniz'in kafasına yastık atarken. 

"Tamam ya sakin Kraliçe." dedi Deniz gülerek. 

"Ben şimdi seni var ya--" diye ayağa kalkamadan Derin'i Mert tuttu ve geri oturttu. 

"Sakin olup şurdan kalkma." dedi Mert sımsıkı Derin'e sarılırken. 

"Bıraksana. Şunu öldürcem bu sefer." dedi sinirle Derin. 

"Bırakmıyorum." dedi Mert gülerek. 

"Arkandayım enişte. Bırakma sakın. Bu sefer cidden öldürür." dedi Deniz korkuyla Duman'ın arkasından. 

"Kraliçe'yi sinirlendirmekten vazgeç artık." dedi yüzünü sıvazlarken Duman. 

"Asla." dedi Deniz. 

"Bu çocuk asla akıllanmıycak." dedi Duru başını sağa sola sallarken. Derin onları dinlemiyordu bile. Yanında oturan çocuk sayesinde mayışmıştı. 

"Kerim ben bir şeyi çok merak ediyorum. İlk kim doğdu?" dedi Sinan merakla. 

"Neden böyle bir şey merak ediyorsun?" dedi Asel.

"Ediyorum işte. Karıştırma." dedi Sinan. 

"Güzel soru. Durun bir hatırlayayım." dedi Kerim ve düşünmeye başladı. "Tamam hatırladım. Amcam ve babam anlatmıştı bana bunu. İlk önce simsiyah gözleri olan bebek doğmuş. Dediklerine göre yeni doğmasına rağmen etrafına bakıyormuş." diye devam etti.

"Bu Duman'dan başkası olamaz." dedi Deniz dalga geçerek. 

"Seni yok sayıp devam ediyorum. Sonra ise zümrüt yeşili gözleri olan kız doğmuş. Babamın dediğine göre onun çok güçlü bir kız olucağını ilk bakışta anlamışlar." Burayı söylerken Derin'in gözünün içine bakıyordu Kerim. 

"Öyle de zaten." dedi Mert ve Derin'in saçlarına bir öpücük kondurdu. 

"Sonra kim doğdu?" dedi Simay merakla. 

"Sonra ise öbür oğlan doğmuş. Ondan sonra da diğer kız. İkisi de uykularına o kadar düşkünmüş ki gözlerini açmaları 2 günü almış. 2 günün sonrasında gözlerini açtıkları zaman ise babamlar ikisinin gözündeki masumluğu görmüşler." dedi Kerim gülümseyerek. 

"Siz olduğunuz fazlaca belli çocuklar." dedi Derin gülümseyerek kardeşlerine bakarken. 

"Ha ha ha. Çok komik." dedi Duru göz devirirken. 

"Hadi ama hepimiz biliyoruz ki ikiniz uykusuna düşkün birer pisliksiniz." dedi Derin kardeşleriyle uğraşırken. 

"Zümrüt boşa kardeşlerinle uğraşma ve kalk ilaçlarını iç." dedi Nazlı emir veren sesiyle.

Muhteşem Dörtlü İkinci RoundHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin