Bölümde bol bol Fransızca kelime var. Bölüm sonunda hepsinin anlamı yazıyor.
Hadi okuyun gari. Naz sen karadenizlisin kendine gel. Bu şey gibi oldu 'Sen Bihter Ziyagil'sin. kendine gel.'
Sizi seviyore fındıklar.
Multi deki kıyafetler Duru ve Derin'in giydikleri. Hangisinin neyi giydiğini söylememe gerek yok bence.
^^^^^^^^^^^^^
Tatilden döneli nerdeyse 1 hafta olmuştu. Sinan Göktürk'ün ayağındaki alçı sonunda çıkmıştı. Şimdi ise önemli bir toplantı için hazırlık yapıyorlardı. Derin ve Duman uyandıkları andan itibaren Duru ve Deniz'e bir sürü uyarı yapmıştı.
Derin odaya giren kardeşini baştan aşağıya süzmüştü. "En azından siyah giyinmişsin. Eteğine bir şey demiyorum artık." dedi.
"Çocuklar unutmayın toplantının gündemi Serkan'ın ölümü. Bu konuda ağzınızı bile açmıycaksınız." dedi uyarıcı bir sesle Sinan.
"Pezevenki ben öldürdüğüm için kimse konuşmuycak." dedi Derin.
"Ne zaman bulundu ki cesedi?" dedi Deniz merakla.
"2 ay oluyor." dedi Kerim.
"Anca mı teşhis edebilmişler kendisini? Derin naptın da tanınmıycak hale geldi pezevenk?" dedi Duru.
"Bunu bence midemiz kaldırmaz. O yüzden konuyu kapatalım." dedi Duman.
"Sen biliyor musun?" dedi Deniz.
"Tesadüf üzeri öğrendim ama öğrenmesem de olurmuş." dedi Duman karnını tutarak.
"Artık merak bile etmiyorum." dedi Duru.
"Ceketleriniz giyin. Ailemizin bir tanımlayıcısı onlar." dedi Murat hatırlatma yaparak.
Herkes deri ceketini giydikten sonra hazırlardı. Dördüzler bir arabada diğerleri bir arabadaydı. Yolda giderken Derin son uyarılarını yapmayı ihmal etmedi. Arabayı Duman sürüyordu. Derin yanındaki koltukta oturuyordu.
Yaklaştıklarını anladığı an Derin torpido gözündeki maskeleri çıkardı. ve iki tane bere çıkardı. Maskeleri kardeşlerine verdi. Berelerden birini de Duru'ya verdi.
(Maske bu)
"Neden bana bere verdin?" dedi Duru merakla.
"Saçını kapatman için. Toplantıda ki tek kız biz olucaz. Fazla dikkat çekmeye lüzum yok." dedi Derin. Aynadan bakarak bereyi kafasına taktı ve saçlarını berenin içine soktu. Aynısını Duru da yaptı. Sonra ise hepsi maskelerini taktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muhteşem Dörtlü İkinci Round
Randomİlk kitabı okunmayanlar için spoilerlı alandır. Gidin ilk kitabı okuyup öyle gelin. Kitap bitti ama özel bölümler gelecek:))) Mafyanın elinde büyüyen bir kız, Laz bir ailede büyüyen bir oğlan, Sakin bir hayatı olan bir kız, İngiltere'de büyüyen bir...