Alın size bölüm.
Sizi seviyore fındıklar.
SAKIN VOTE ATMAYI UNUTMAYIN.
^^^^^^^^^^^^
Derin ve Kerim ortadan kaybolalı 1 hafta olmuştu. Artık herkes kafayı yemek üzereydi. Nazlı, Göktürk soyadının ulaşabildiği herkese ulaşmış ve bilgi toplamıştı. Aynı şeyi Çağatay, Korkmaz soyadı içinde yapmıştı. Duman Tolgayla beraber her yeri didik didik arıyordu. Nazlı'nın telefonuna bildirim gelmesiyle herkes ona döndü.
"Sonunda onları bulduk. Hemen hazırlanın çıkıyoruz." dedi Nazlı ve ayağa kalktı.
"Mert siz burdasınız. Olası bir tehlikede nereye saklancağınızı biliyorsunuz. Ayperi size emanet." dedi ve bodruma indi Duman. Peşinden Duru ve Deniz de indi.
"Bizde geliyoruz." dedi Deniz.
"Ve itiraz kabul etmiyoruz." dedi Duru.
"İtiraz etmiycektim zaten. Aldığınız eğitimleri kullanma vaktiniz geldi sonunda." dedi Duman ve hazırlığı bitince yukarı çıktı. Duru ve Deniz de gerekli eşyaları yanlarına aldıkları gibi yukarı çıktılar.
Arabalara bindikleri gibi Nazlı'nın onlara gönderdiği konuma gittiler. Nazlı ve Deniz bir arabada, Duru ve Duman bir arabada gidiyorlardı. Sonunda vardıkları zaman adamlarında yerlerini aldıklarını gördüler. Duman arabadan indiği gibi planı anlatmaya başladı. En sonunda harekete geçmişlerdi.
Adamlar dışarda çatışırken dörtlü içeri girmenin bir yolunu bulmuşlardı. Bütün odaları tek tek dolaşıyorlardı. Odalarda olan varsa da direk indiriyorlardı. Bakmadıkları iki oda kalmıştı. İlkinde kimse çıkmamıştı ama ikinci odayı açtıkları zaman gördükleri manzara karşısında şok olmuşlardı.
Derin yerde kıvranıyordu. Kerim ise karnındaki yaraya baskı yapmakla meşguldü. Deniz Derin'e doğru hareketlendiği zaman Derin'in attığı çığlık yüzünden donakalmıştı. Duman hareketlendiği zaman Derin bir daha çığlık atmıştı. Nazlı Kerim'in yarasına bakmak için hareketlendiği zaman ise Kerimle göz göze geldi.
"Ben iyiyim. Derin'e bak sen." dedi Kerim zorla gülümseyerek. Nazlı Derin'in yanına gittiği zaman Duman Kerim'in yanına gitti.
"Dokunma." diye bağırdı Derin. Ona tırnak ucuyla dokunsalar bile çok fena acı veriyordu vücuduna. Nazlı yanında duran çantadan bir tane iğne çıkarttı ve beklemeden Derin'e sapladı.
"Hastaneye gidene kadar acılarını biraz da olsa hafifleticek." dedi Nazlı ve kenara çekildi. Deniz Nazlı'nın kenara çekildiğini görünce hemen Derin'in yanına gitti ve beklemeden kardeşini kucağına aldı. Duman da Kerim'e yardım ederek yürümesini sağlamaya başladı. Kerim'in diğer koluna da Nazlı girmişti. Duru ise önden giderek olası bir tehdide karşı tetikte duruyordu.
"Bunlar nasıl oldu?" dedi Duman merakla.
"Bilmiyorum. Bir anda geldiler bizi bu hale soktular. Derin'e yaptıkları iğne yüzünden de tırnak ucuyla dokunduklarında bile çığlık atmaya başladı." dedi Kerim ve ağzından ufak bir inilti çıktı.
"Yaran çok derin." dedi Nazlı endişeyle.
"Daha kötüleri de olmuştu." dedi Kerim yorgun bakışlarıyla. Arabaya bindikleri zaman son gaz hastaneye gittiler. Hastaneye vardıkları zaman iki kuzeni de ameliyata aldılar. O kapının önünde ne kadar beklediklerini bile bilmiyorlardı. Tek bildikleri şey ikisinin de sağsalim ordan çıkmaları için dua edişleriydi. Ameliyathaneden bir tane doktor çıkınca hemen onun başına toplandılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muhteşem Dörtlü İkinci Round
De Todoİlk kitabı okunmayanlar için spoilerlı alandır. Gidin ilk kitabı okuyup öyle gelin. Kitap bitti ama özel bölümler gelecek:))) Mafyanın elinde büyüyen bir kız, Laz bir ailede büyüyen bir oğlan, Sakin bir hayatı olan bir kız, İngiltere'de büyüyen bir...