Bence güzel bir bölüm oldu. Ramazan bittiği için erken atabilirim bölümleri. Ama dershanem açıldığı zaman eski siteme dönerim. Bilmeyenler için akşam altı-yedi gibi bölüm atabilirim.
Sizi seviyore fındıklar.
SAKIN VOTE ATMAYI UNUTMAYIN LAN.
^_^ ^_^ ^_^
Öpücük olayının üzerinden 1 hafta geçmişti. Bu süreçte ne Mert n de Derin birbirlerine bakmıyorlardı. Zaten baktıkları zaman Duman bir şekilde onların dikkatini dağıtmayı başarıyordu. Duru birkaç kez bu konu hakkında Derinle konuşmaya çalışmıştı. Ama Derin her türlü bahaneyi sunup onun yanından ayrılmıştı. Aynı şey Sinan ve Mert içinde geçerliydi.
Şimdi ise dördüzler evlerinin salonunda oturuyordu. Derin bilgisayarından bir şeyler yapıyordu. Duman telefonuyla ilgileniyordu. Duru Ayperiyle oynuyordu. Deniz de Simayla konuşuyordu.
"Derin sen kaç saattir napıyorsun öyle dikkatli dikkatli?" dedi Duru merakla.
"Önemsiz belgelerle boğuşuyorum. Biricik kuzenimizin bana yığdığı şeyler." dedi Derin bir şeyler yazarken.
"Tamam bu kadar yeter. Kalk Kraliçe beraber bir yere gidiyoruz." dedi Duman bilgisayarın ekranını kapatarak.
"Nereye gidiyoruz?" dedi Derin kaşlarını çatarak.
"Gidince görürsün." dedi Duman ve Derin'i koltuktan kaldırdı. "Ayperi size emanet. Evi sağlam bulucam geldiğimde." diye kardeşlerini de uyarmayı ihmal etmedi.
Mert ve Asel de bu sırada beraber yemek yemişlerdi ve mutfağı toparlıyorlardı. Derin'i ölü olarak bildikleri süreçte Asel arkadaşına destek olmak için onun evine taşınmıştı. Sinan ve Simay da Mert'in yanına taşınmak istemişti ama Asel onları ikna edip sadece bir kişinin onun yanında durmasının iyi olacağına karar vermişlerdi.
"Bunlar da bittiğine göre ben gidiyorum. Ödevlerimi halledicem biraz." dedi Asel bulaşık makinesini kapatırken.
"Bir şey olursa seslenirsin. Salondayım ben." dedi Mert ve salona geçti.
Bu sırada Duman ve Derin arabadan inmişlerdi. Derin geldikleri yeri görünce noluyor gibisinden Duman'a bakmaya başlamıştı.
"Ben sevgilimin camına tırmanırken sende gözcülük yapıcaksın." dedi Duman.
"Onu az çok anladım da neden Mert'in evine geldik?" dedi Derin merakla.
"Hani her şeyi biliyordun. Asel Mert'in evine taşındı destek olmak amaçlı. Ve artık onunda evi burası." dedi Duman gülerek.
"Bu ayrıntı ya gözümden kaçtı ya da babam bilerek söylemedi." dedi Derin düşünerek. "Neyse ne Romeo. Hadi gidelim de Juilet'ini daha fazla bekletme." dedi gülerek.
Duman kenarda bulduğu bir merdiven yardımıyla Asel'in camına çıktı. Camı tıklattığı zaman Asel bir an korktu ve ufak bir çığlık çıktı ağzından. Cama baktığında Duman'ı görünce bir rahatlama geldi. Hemen kapısını kilitledi ve camı açtı.
"Senin ne işin var burda?" dedi Asel gülümseyerek.
"Sevgilimi özledim. Bende dedim neden camına tırmanmıyorum." dedi Duman gülerek.
"Geç içeri. Mert görücek şimdi." dedi Asel kenara geçerken. Duman tam içeri giricekken kapı tıklandı.
"Asel iyi misin? Çığlık attığını duydum." dedi Mert kapıyı tıklatırken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muhteşem Dörtlü İkinci Round
Randomİlk kitabı okunmayanlar için spoilerlı alandır. Gidin ilk kitabı okuyup öyle gelin. Kitap bitti ama özel bölümler gelecek:))) Mafyanın elinde büyüyen bir kız, Laz bir ailede büyüyen bir oğlan, Sakin bir hayatı olan bir kız, İngiltere'de büyüyen bir...