29. Bölüm

168 25 0
                                    

Nerdeyse bir buçuk ay sonra merhabalar. Beni çok özlediğinizi biliyorum. Size mükemmel bir bölüm sunup okumaya bırakıyorum.

 Neden bölüm yazmadığımı sorarsanız üşengeçlik diyelim. Çünkü öyle. 

Sizi seviyore fındıklar.

^^^^^^^^^^^^^^

Aradan 2 gün geçmişti ve Derin taburcu olacaktı. Çağatay araya bağlantılar sokarak 2 günde çıkmasını sağlamıştı. Şimdi ise Duman taburcu işlemlerini hallederken Çağatay Derin'i kucağına alıp odadan çıkmıştı. 

"Bitti mi ıvır zıvırlar?" dedi Çağatay merakla. 

"Bitti gidebiliriz artık." dedi Duman. 

"Bende buradayım. Sadece hatırlatmak istedim." dedi Derin kendini hatırlatmak istercesine. 

"Sen sus. Asla kıçın beladan kurtulmuyor senin." dedi Duman.

"Benim güzel kıçımı kıskanıyorsun değil mi? Nasıl olsa mükemmel." dedi Derin burun kıvırırcasına. 

"Asıl sen benim kıçımı kıskanıyorsun. Sürekli köpek gibi ısırdığına göre." dedi Duman. 

"Sizin kıç muhabbetinizden bıktım lan. Şimdi susun ve eve gidelim. Sabahın köründe beni buraya diktiniz." dedi Çağatay sinirle. 

"Sustuk." dediler aynı anda.

"Yok bir de devam etseydiniz." dedi Çağatay homurdanarak. 

Eve geldikleri zaman Çağatay Derin'i odasına çıkarttı. Yatağa yatırdığı zaman geriye doğru gerinip belini rahatlattı. 

"Beni buraya getirmek zorunda mıydın? Evimde mutluydum ben." dedi Derin. Çağatay kardeşini çok iyi tanıdığından Derin'i dolayı Korkmaz Malikanesine getirmişti. 

"Kendi evinde olsan evden kaçıp dikişlerini patlatıcağını çok iyi biliyorum. O yüzden seni buraya getirdim ve annem seni çok özledi." dedi Çağatay açıklayarak. 

"Beni bu kadar iyi tanıman artık bıktırmaya başladı." dedi Derin. 

"Ve Derin her gece yanında başka biri durucak. Bu da ufak bir önlem." dedi ve göz kırptı Duman. 

"İkinizde beni rahat bırakın. Uyumak istiyorum." dedi Derin ikisinide odasından kovaladı. Çağatay odadan çıkarken Duman yatağın karşısında durak koltuğa yatmaya başladı. "Sen bugün Aselle buluşmayacak mıydın? Gidip sevgilinle buluşsana." dedi Derin kardeşine bakarken. 

"Onu hepten unuttum ben. Hatırlattığın iyi oldu. Ama seni bırakamam." dedi Duman. 

"Duman sevgilinin yanına siktir git. Bu sıralar fazla takılamadığınızın farkındayım. Giderken beni salona bırakırsın. Herkesin gözü önünde olurum ve kaçmam imkansızlaşır." dedi Derin. 

Duman bir süre düşündü ve fikir aklına yatmıştı. "Şimdi seni aşağıya bırakıyorum ve eve gidip hemen hazırlanıyorum. Duş falanda almam lazım." dedi ve Derin'i kucağına aldı.

"Ben bu kucağa alma olayına alışabilirim. Merdiven inmek için efor sarf etmeme de gerek yok." dedi Derin dalga geçerek.

"Alışma derim. Burda hemen ikinci katta olabilir odan ama evimizde en üst kat. Seni oraya kadar indirip çıkartamayız hiçbirimiz." dedi Duman. 

"Tamam siz yapmazsanız Alexander yapar. Çokta umrumda sizin yapıp yapmamanız." dedi Derin burun kıvırırcasına. 

"O sarı piçin en büyük kabusu olmamı istemiyorsan kapa çeneni." dedi Duman dişlerini sıkarak. Derin fark ettirmemeye çalışsa da sırıtıyordu. Duman Derin'in sırıttığını fark ettiği an onu koltuğa sert bir şekilde bıraktı. Derin karnını tuttu ve istemsizce ağzından ufak bir inleme kaçtı.

Muhteşem Dörtlü İkinci RoundHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin