18.Bölüm

341 42 9
                                    

^Bölümü çok erken attığımın farkındayım.

 4.3K okunma olmuşuz. 

Sizi seviyore fındıklar.

 SAKIN VOTE ATMAYI UNUTMAYIN.

^^^^^^^^^^^^

"Tamam bu kadar sarılma yeter." dedi Mert kıskançlıkla Derin ve Mücahit'i ayırırken. 

"Sen hayırdır birader?" dedi Mücahit sinirle kaşlarını çatarken.

"Mücahit sakin ol kardeşim. Kızın sevgilisine dalmak istemezsin." dedi Duman uyarıcı sesiyle. 

"Ciddi misin?" diyerek Derin'e baktı Mücahit. Sonra Mert'e döndü baştan aşağı süzdü. "Eh en azından Serkan'dan yakışıklı." diye devam etti omuz silkerek. Derin dirseğini Mücahit'in omzuna dayadı.

"Biliyorum öyle." dedi Derin sırıtarak. Mücahit o sıra Ayperi'yi fark etti.

"Bu ufaklık kimin?" dedi merakla Mücahit. 

"Benim." dedi Derin elini kaldırırken. Mücahit Ayperi'nin önüne çöktü. 

"Adın ne senin ufaklık?" dedi.

"Bana ufaklık demeyi kes yoksa burnunu kırarım." dedi olabildiğince tehditkar bir sesle. "Adım Ayperi." dedi şirince. 

"Bu kesinlikle senin kızın. İkna oldum." dedi Mücahit ayağa kalkarken. 

"Siz nerden tanışıyorsunuz? Artık anlatın. Çatlıycam." dedi Duru heyecanla. 

"Bence herkes çatlıycak. Anlatın artık." dedi Deniz dayanamaz bir şekilde.

"Oturalım o zaman. Ayakta durmanın bir anlamı yok." dedi Duman çardağı göstererek. hepsi oraya oturdu. Ayperi ise bahçede oynamaya başladı. 

"Dinliyoruz." dedi Sinan. 

"Duman hatırlıyor musun? Yaptığımız haylazlıklar yüzünden annemler beni teyzemlerin yanına İstanbul'a yollamışlardı. Lise 2 yada 3'e kadar orda okumuştum." dedi Mücahit. Duman evet anlamında başını salladı.

"Biz Mücahitle o sıralar tanıştık. Teyzesi bizim yan komşumuzdu. Beni ölü sanmasına gelirsekte ilk vurulduğum zaman 15 yaşındaydım. Mücahit'te yanımdaydı. O da vurulmuştu ama kurşun kolunu sıyırmıştı." dedi Derin. 

"Derin'in yarası biraz ağırdı ve biz ormanlık alanda olduğumuz için Derin'i otoyola kadar taşımak zorunda kalmıştım. Geçen bir araba bizim yaralı olduğumuzu görünce hemen en yakın hastaneye götürdü."

"Ben ameliyattan çıkınca Mücahit'in kan kaybı yüzünden vefat ettiğini söylediler. Fazlaca yıkılmıştım. Zümrüt Katil lakabını almamdaki en büyük etken Mücahit'ti." 

"Bana da Derin'in yarasının çok ağır olduğunu ve kurşunu çıkartırken öldüğünü söylediler. Bende Trabzon'a döndüm o yüzden." diyerek lafını bitirdi Mücahit.

Herkes birkaç dakika sessiz kalıp duyduklarını sindirmeye çalıştılar. Derin'in zor bir hayat yaşadığını hepsi biliyordu. Derin kızını izlerken, Mücahit'te Derin'in omzunu sıkarak yanında olduğunu hissettirmişti. 

"Senin hakkında daha öğreniceğimiz çok şey var di mi?" dedi Deniz arkasına yaslanırken. 

"Bilmem. Var mı daha bir şey?" dedi düşünür gibi yaparken Derin. "Şaka ya başka bir şey yok. Sanırım." diye devam etti. 

Muhteşem Dörtlü İkinci RoundHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin