Lan 1 aydır bölüm atmıyormuşum. Kimse de uyarmıyor bölüm nerede diye. Bende yeni fark ettim hemen bölüm yazıp attım.
Sizi seviyore fındıklar.
^^^^^^^^^^^^^^
Hepsi kahvaltı için otelin restorantındaydılar. Dördüzler bir masa da otururken dört arkadaş onların yan masasındaydılar. Babaları ise biraz uzaklarındaki masada oturuyorlardı. Ayperi de Alex ile bir masada oturmuş kahvaltı ediyorlardı. Derin ise kahvaltısını yapmak yerine onları izliyordu.
"Gözünle doydun sen sanırım." dedi Duru dalga geçerek Derin'e. Derin daldığı için Duru'yu duymamıştı bile.
"Oooo Kraliçe şuan çok uzaklarda. Aradığınız Kraliçe'ye şuan ulaşılamıyor." dedi Deniz. Bunun üzerine Duruyla beraber kahkaha atmaya başladılar. Duman daha fazla dayanamayarak Derin'in kafasını masaya çevirdi.
"Yeter artık Derin. Biraz daha bakmaya devam edersen gidip herkesin ortasında vurucam Fransız'ı." dedi sinirle Duman.
"Sana tam destek kardeşim." dedi yan masadan Mert.
"Biri şu salağı susturabilir mi? Yoksa ağzını dikicem." dedi Derin Mert'i göstererek.
"Bir susturmaya çalışsana." dedi Mert sinirle.
"Hay hay. Hemen sustırucam." dedi Derin. Tam masadan kalkıcakken Duman kolundan tutup geri oturttu.
"Sizin aranızdaki bu gerginlikten bıktım artık." dedi Asel.
"Ya gerginliği bitirin ya da birbirinizle muhattap bile olmayın." dedi Simay Asel'i desteklercesine. Derin masadan kalktı. Herkes soran gözlerle ona bakmaya başladı. Gözlerini devirerek konuşmaya başladı.
"Satıcı bir pislikle konuşmamak için kızımın yanına gidiyorum müsadenizle." dedi ve cevap beklemeden Ayperi'nin olduğu masaya gitti.
"İki dakika ağzını tutsan ölürsün Mert." dedi sinirle Deniz.
"O başlatıyor her seferinde ben napayım?" dedi Mert.
"Çeneni kapa yoksa babama gider her şeyi anlatırım." dedi Duru sinirle. Hala olanlar için Mert'e sinirliydi.
"Hala bana sinirli olduğunun farkındayım Duru. Kendimi affettirmek için napabilirim?" dedi Mert merakla.
"Benden uzak durabilirsin." dedi ve Derin'in yanına gitti Duru.
"Ablalı kardeşli bana düşman kesildiler." dedi Mert.
"İyi yapıyorlar. Simay olmasa bende bir dakika burada durmazdım." dedi Deniz. Herkesin gözü Duman'a döndü. Duman bir şey olmamış gibi kahvaltısını yapmaya devam ediyordu.
"Bana bakmayın. Kardeşlerim tüm öfkelerini kustular. Bende kusarsam çok ağır olur. O yüzden susma hakkımı kullanıcam." dedi ve yemeye devam etti Duman.
Derin masaya oturduğu zaman Alex biraz şaşırmıştı. Peşine Duru da oturunca iki kat daha fazla şaşırdı.
"Selam enişte bozuntusu." dedi Duru masaya otururken.
"Kapa çeneni Duru." dedi Derin.
"Sevgilinle aran bozuldu sanırım." dedi Alex Ayperiyle ilgilenirken.
"Biz ayrıldık Alexander. Sana söyledim diye hatırlıyordum." dedi Derin.
"Söylemedin." dedi Alex.
"Hey hey hey. Ben Fransızca bilmiyorum. Türkçe konuşabilir miyiz o yüzden?" dedi Duru.
"Sen ve o neden ayrıldınız?" dedi merakla Alex.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muhteşem Dörtlü İkinci Round
Diversosİlk kitabı okunmayanlar için spoilerlı alandır. Gidin ilk kitabı okuyup öyle gelin. Kitap bitti ama özel bölümler gelecek:))) Mafyanın elinde büyüyen bir kız, Laz bir ailede büyüyen bir oğlan, Sakin bir hayatı olan bir kız, İngiltere'de büyüyen bir...