28.Bölüm

215 28 12
                                    

Kardeşimin Mert hastası olduğunu söylemiş miydim? Şimdi öğrendiniz. Lütfen sonda yazan soruya cevap verin. Yoksa birbirimiz öldürcez. 

Sizi seviyore fındıklar.

^^^^^^^^^^^^

Kızlar akşam eve geldiklerinde Derin fazla halsizdi. En geniş oda Derin'inki olduğu için onun odasındaydılar. Mert ve Sinan da kızların peşine takılıp gelmişlerdi. Duman Alex evde olmadığı için şükrediyordu. Alex ve Mertle uğraşamazdı. Duru ve Asel son atıştırmalığı da odaya getirmişlerdi. 

"Sizin kayıp bir kardeşiniz daha mı var? Bu kız kim?" dedi Asel Andrea'yı göstererek. 

"Alex'in kardeşiyim ben." dedi Andrea Asel'i baştan aşağıya süzerken. 

"Arkadaşlarıma nazik davranmayı dener misin lütfen?" dedi Derin Andrea'yı dürterek. 

"Sen nasıl istersen." dedi Andrea. 

"Sen Türkçe biliyor muydun?" dedi Duru şaşkınlıkla. 

"Eski sevgilim Türk'tü. Ben onun sayesinde Türkçe o da benim sayemde Fransızca öğrendi." dedi Andrea. Derin'in içtiği su boğazında kalmıştı. Andrea'nın eski sevgilisinin kim olduğunu gayet iyi biliyordu. 

"O it en başından beri Fransızca biliyor muydu?" dedi şaşkınlıkla Derin. 

"Aynı kişiden söz ediyorsak biliyordu bunca zamandır." dedi Andrea.  Derin o an etrafa 'sıçtık' bakışları atmayı ihmal etmemişti. 

"Derin neden bu kadar şaşırdın? Yoksa tanıyor musun?" dedi Simay merakla. 

"Boş verin onu. Geçmişte kalmış nasıl olsa. Sizin ilişkiler nasıl gidiyor ondan bahsedin." dedi Derin konuyu değiştirmek adına. 

"Bir Buzdolabıyla sevgiliyim. Sence nasıl gidebilir?" dedi Asel gözlerini devirerek. 

"Hadi ama o kadar kötü olamaz. Duman bana kaç gece seni anlatarak uyuyakaldı haberin var mı? En ufak hareketini bile yanlış anlıycaksın diye fazla temkinli davranıyordu bir de." dedi Derin. 

"Oha be. Duman'a bak sen. Biz neden bu yönünü hiç görmedik." dedi Simay şaşkınlıkla. 

"Görmenizi istemedi çünkü. Benimde zamanında göstermediğim gibi." dedi Derin kendini yatağa atarak. Sabahtan beri midesi ağzında geziyordu. 

"Hala bazı yanlarını göstermediğin kesin Derin." dedi Asel imayla. 

"Neden arkadaşlarına biraz soğuk davranıyorsun? Fransa da hiç böyle yapmamıştın." dedi merakla Andrea. Derin tam cevap vericekken artık dayanamayarak tuvalete koştu. Zorla kapayı kilitledi ve midesinde ne varsa boşalttı. 

"Derin iyi misin?" dedi Duru kapıyı tıklatırken. İçeriden gelen kusma seslerini duyunca ise kapıdan biraz uzaklaştı. Derin artık midesinde bir şey kalmayınca sifona bastı ve tuvaletten çıktı. 

"İyi misin? Noldu öyle bir anda?" dedi endişeyle Asel. 

"İyiyim. Sanırım midemi üşüttüm. Sabahtan beri üçüncü kusuşum bu." dedi Derin ve yatağına oturdu. 

Simay şüpheyle Derin'e bakmaya başlamıştı. "Yoksa sen?" dedi şüpheyle. 

"Hamile misin?" dedi Asel Simay'ın lafını tamamlayarak. 

Derin gözlerini sonuna kadar açarak Asel ve Simay'a bakmaya başladı. "İmkansız bu. Hamile olamam ben." dedi sinirle. 

"İmkansız değil Derin. Gayet normal bir şey." dedi Asel Derin'e destek olmak amacıyla. Duru arkadaşlarının ortaya attığı teorinin şokundaydı hala. 

Muhteşem Dörtlü İkinci RoundHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin