SON SÖZ

6.4K 280 43
                                    

2017'deki İlayda'nın yazdıklarını okuyan herkese 2021'deki İlayda'dan selamlar.

Sürekli aynı şekilde gelen yorumlara tek tek cevap vermektense böyle bir bölüm yayınlamak istedim. Kitabı bitiren kişilet elbette bu bölümü göreceklerdir.

Sorularınızı şöyle yanıtlayayım.

1- Kitabı neden düzenlemiyorsun?

Kitabı düzenlemeyi elbette isterim anacak ben bu kitabı düzenlemeye alırsam bu kitap tamamen değişir. Gülnaz asla bu kadar güçsüz olmaz. Asla babasını affetmez. Ve Yağız'ı evlendikleri gece başka bir kadınla birlikte olduğu için de affetmez. Daha doğrusu ben Yağız'a böyle bir sahne yazmam.

Dolayısıyla bu kitabı düzenlemek demek yeniden yazmak demek. Kitabı böyle okuyup seven pek çok insan var. Sevmeyenlerimiz de oldukça fazla ama sevilmeyen aslında kitap değil karakterlerin tutumu.

Kısacası kitabı düzenlemeyi düşünmüyorum. Zaten sinirlenenler, bana kötü sözler diyenler yarıda bırakıp gidiyorlar.

2- Gülnaz neden bu kadar güçsüz?

15 yaşında bu kitabı yazmaya başlamıştım. O yaşlarda da takdir edersiniz ki wattpadin bad boylarını, salak kızlarını okuyan bir insandım. Bir kadının güçlü olup erkek karşısında ezilmeyeceğini düşünemedim. Çocuk aklıma bu öyle işlenmişti ki Gülnaz'ın dimdik ayakta durabileceğini hiç düşünmedim. Gerek burada okuduğum o saçma sapan kitaplar gerekse çevremde gördüğüm kadın tipleri... Dediğim gibi; şu anda yazsam asla ve asla Gülnaz böyle güçsüz bir karakter olmaz. Her şey yaşımın, okuduklarımın ve çevremin suçu.

3- Diğer karakterlerin bu kadar güzelken Yağız neden böyle?

Benim için üzücü bir şey ama Yağız benim yazıp da sevmediğim tek ana karakterim. İstesem de sevemiyorum. Olmuyor. Neden böyle yazdığımı önceki bölümden de anlamışsınızdır. Her şeyi yapan ama sonunda affedilen, yere göğe sığdırılmayan bir erkek yazmak istemişim. Şu cümleyi yazarken bile yüzümü buruşturdum. Tekrar ve tekrar söyleyeyim: şu anda yazsaydım asla böyle bir karakter yazmazdım.

4- Tekrar yazsan sonu nasıl biter?

Gülnaz güçlü bir kadın olur ve Yağız'ı affetmez. İkisinin de yolu tamamen ayrılır.

Diyeceklerim bu kadar. Yine sormak istediğiniz şeyler olursa sorun. Gördüğüm müddetçe cevap veririm.

Buraya kadar gelmiş olan kişi, teşekkür ederim ve diğer kitaplarıma beklerim. ♥

Ha bu arada, 1 Milyon için teşekkürler.

SENDEN UTANIYORUM (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin