Giriş+Bilgilendirme

71.5K 1.3K 160
                                    

Bu kitabı yazan kişinin ben olmadığını düşünüyorum.

Feminizmi benimsemiş kişiler bu kitabı okumaya dayanamazlar.

Silmiyorum çünkü bu kadar okunmaya ve kitabı sevenlere kıyamıyorum.

Hikayemizin baş kadın karakteri kimse tarafından değer görmeyerek, üstelik dışlanarak büyümüştür. Bundan dolayı ezik bir karaktere sahiptir. Bu eziklik, okuyan kişileri rahatsız edecekse lütfen okumasınlar. Ya da okuyup bana hakaret etmesinler. Ben bu kitabın başrolü değil sadece yazarıyım.

Kendini ezdiren ya da sürekli ağlayan bir kişiyi görmek istemiyorsanız okumayın, ben şahsen görmek istemem.

Şunu da belirtmem gerekli ki bu yaştaki ben bu kurguyu kaleme almış olsaydım kızımı öyle güçlü bir karaktere dönüştürürdüm ki... Ama yazarken küçüktüm ve bunların önemini fark edemedin.

Ve bu kitabı yazdığımda birçok mantık, imla, noktalama hatası yapmışım. Düzenleme yapmaya vaktim olmadığından dolayı onları düzenleyemiyorum. Daha güzel yazımlarımı görmek için son kitaplarıma (Afitap, Can Suyu) göz atabilirsiniz.

Benden bir itiraf duymak isterseniz ben böyle güçsüz kadın karakterleri görmeye dayanamıyorum. Eğer siz de benim gibiyseniz kitabı okumayın. Çünkü ben bu kitabı sinirden okuyamazdım. Çocukken etrafımda tek bir güçlü kadın yoktu ben de tüm kadınlar böyledir diye düşünmüştüm ama büyüdükçe anladım kadınların gücünü.

Kısacası kendi tercihiniz. Zaten yapılan kötü yorumları da iyi yorumları da göremiyorum diyebilirim.

İyi okumalar. Yorumlarınızı bekliyorum.❤

SENDEN UTANIYORUM (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin