Yağız yanımıza geldiginde ona ne diyeceğimi düşndüm.Cidden karşımdaki kişiyi ona kim olarak tanıtacaktım ki?
"Merhaba ben Poyraz."diyerek elini uzattı Yağız'a.Galiba benim diyecek bir sey bulamadiğımi anlamıştı.
"Yağız."dedi Yağız.
"Ben Gülnaz'ın ortaokuldan arkadaşıyım.Nevşehire gelmiştim,babaannesinden evini öğrendim de uğrayayım dedim."dediğinde Yağız bana baktı.
"Ee uğradın ne olacak?"
Yemin ediyorum Yağız tam bir odundu.Poyraz -abi mi desem bilemedim- o kadar kibar konuşmuştu ki.Yağız yine odunluğunu yapmıştı.Poyraz da öyle bakakalmıştı
"Bir şey olmayacak ama kabul ederseniz bir gün eşimle birlikte ziyaretinize gelmek isteriz."
"Tabi olur."dedim hemen.Beni koruyup kollayan kişinin eşiyle tanışmak isterdim.
Cebinden telefonunu çıkardı.
"Numaranızı verirseniz ben bir gün sizi ararım."dediginde Yağız telefonu aldı ve numarasını yazdı.
"Görüşürüz."diyerek evin önünden uzaklaştı
"Elin adamını evimize davet ettin resmen.Hem o senden büyük duruyor nasıl ortaokul arkadaşın oluyor?"
Yağız,adam uzaklaşır uzaklaşmaz konuşmaya başladı.
"Yağız bir sakin ol."diyerek eve girdim.Onu da elinden tutup içeri çektim.
"Ben küçükken okulda beni koruyup kollayan birisiyidi o.Benden büyük zaten."dedim.
"Demek seni koruyup kolluyordu?"diyerek bana bakti
"Sen şimdi çocuk aklınla onu sevmişindir de."demesiyle güldüm.
"Ben daha sevmek ne demek bilmezdim Yağız."
Kollarımı boynuna sarak ona sarıldım.
"Ben aşkı sende öğrendim."
Yağız dediğim şeyle gevşemişti.
"Seni seviyorum kadın!"dediginde güldüm.Allah'ım şükürler olsun.Böyle bir ailem olduğu için her an şükretmeliydim.
Kollarımı Yağız'dan uzaklaştırarak ona baktım.
"Seni seviyorum adam!"
Yağız da gülmüştü.
"Nilay nerede?"
Elinden tutarak salona dogru yürümeye başladım.
"Kabe'yi izliyor babası."dediğimde Yağız gülümseyerek Nilay'ı kucağına aldı.
"Acaba gerçeğini mi izlese?"diyerek bana baktiğında heyecanla ona baktım.
"İster misin?Gidelim mi?"
Allah'ım ister misin ne demekti ya!?
"İ-isterim tabi."dedim heyecanla.Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki.
"Tamam babama söyleyeyim.Onun tanidığı kişiler vardır.İlk turla gidelim."
Sadece ona bakıyordum.Nasıl bir tepki vereceğimi kestiremiyordum galiba.Çok mutlu olmuştum ama tepki veremiyordum.Ne yani ben şimdi Kabe'yi mi görecektim.Ben şimdi Efemdimizin (s.a.v) kabrini mi ziyaret edecektim?
"Yağız.."diyerek ona baktım.
Yağız gülümseyerek beni izliyordu.
"Ciddisin değil mi?"diyerek ona yaklaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENDEN UTANIYORUM (TAMAMLANDI)
Spiritual20 yaşında bir genç kız. Acıyla büyümüş, nefretle büyümüş. İçinde saklanan bir çocuk var, asla yaşayamadığı çocukluğu var. Hayatı boyunca babaannesi dışında kimse tarafından sevilmemiş bir kız bu. Sevilmemesinin nedeni topal olması. Ya da annesinin...