《16》

40.7K 2.5K 1K
                                    

Karşımdaki adama şaşkınlıkla bakıyordum.Bu kimdi?Beni neden arıyordu?

"Siz kimsiniz?"dediğimde mutlulukla konustu

"Bak sana imkansız gelebilir ama ben senin abinim."

Yerimde tökezlemiştim.

Ne diyordu bu!?Ne abisinden
bahsediyordu!?

"Saçma sapan konuşmayı kesip burdan gidin!"dedim ve kapıyı suratına kapattım

Ne diyordu bu!?Benim annem beni doğururken ölmustü benim kardeşim falan yoktu.

Babam..babam annemi çok seviyordu asla böyle bir şey yapmazdı.Benim abim olduğunu söylüyordu birde.

Kapı zili tekrar çaldı ama acmadım.Tekrar çaldığında Saliha hala geldi.

"Kızım açsana kapıyı."diyerek kapıyı actı.

"Buyrun?"dedi

"Merhaba.İceri girebilir miyim?"dediginde Saliha halanın kaşları catıldı

"Niye girecekmişsin?"dedi

"Bakın size ispatlayabilirim."dediğinde

"Neyi ispatlayacaksın oğlum?"dedi Saliha hala.

"Yemin ederim Gülnaz benim kardeşim."demesiyle Saliha hala şaşkınlıkla bana baktı.

"Hala inanma bu imkansız."dedim.

"Yalan söylemiyorum!"diye bağırdı.

"Annemin aynı kişi."demesiyle gozlerimin önü kararmıştı.Tutunacak bir yer aradım düşmemek icin.O sırada birisi belimden tuttu.

Bu abim olduğunu iddia eden kişiydi.Elini ittim hızla

"Dokunma bana!"dedim sertçe.

"Lütfen oturup konuşalım ben yalan söylemiyorum."derken sesi ikna ediciydi.

"Gülnaz kızım,girsin içeri ."diyerek bana baktı Saliha hala.Kafami salladım usulca.

İceriye geçtik ve salondaki koltuklara oturduk.

"Anlat bakalım çocuğum."dedi halam.

"Annem geçen gün biriyle telefonda konuşuyordu ve o sırada Gülnaz ismi geçti.Annem sürekli o iyi mi diye soruyordu.Sonra kızım falan deyince bende sordum kim o diye.Annem anlatmadı ama ısrarlarım sayesinde anlattı.Bir kızım var dedi.O an beynimden vurulmuşa döndüm.Benim kardeşim vardı.."diyerek bana baktı.

Doğru olamazdı bunlar.

"İyi de Gülnazın annesi öldü."dedi Saliha hala.

"Ne demek öldü?"diyerek Saliha halaya baktı.

"Sen yanlış Gülnazı buldun galiba oğlum."dedi Saliha hala

"İyi de annem Nevşehirde dedi."diyerek kafasını yere eğdi.

"Nevşehirde bir tek Gülnaz yokya oğlum."dedi

"Kaç tane Gülnaz Karakaya var Allah aşkına!?"diye bağırdı.

"Bağırma!"diyerek uyardı Saliha hala.

O sirada zil sesi duyuldu.Yerimden hareket etmedim.Dik dik yere bakıyordum.

Bir an abim olduğunu düşündüm.Eğer olsaydı beni babamdan korur muydu?Sever miydi beni?Yoksa babam gibi annemin ölümünden o da mı beni suçlardı?

Bunları boşa düsünüyordum benim annem ölüydü.

İçeriye Yağız ve Sabri baba girdi.Yağız kaşlarını kaldırarak abim olduğunu söyleyen kişiye baktı.

SENDEN UTANIYORUM (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin