《2》

55.9K 3.3K 568
                                    

Kapının açılma sesini duyunca babamin geldiğini anladım.Babaannem yaklaşık 2 saat önce gitmişti.Bende babamı beklemistim.Sağ salim eve gelip gelmediğinden emin olmalıydım.

Odamın kapısı açılıp içeri babam girince şaşırmiştım babam da benim uyanık olduğuma şaşırmış olmalıydı.Babam her akşam odama mı geliyordu yoksa?

İçime doğan umut çok özledi

"Evde misin diye baktım"deyip odadan çıkınca o umut yanmiş bir kağıt parçası gibi dağılmiştı.

Odamın kapısına bakarken gözlerimin dolmasını engelleyemedim.Yine aynı soruyu sordum kendime

Niye benden nefret ediyordu?

Yatakta geriye kayarak başımı yastıkla buluşturdum ve gözlerimi kapattım.

》》

080417

"Kalk!"diyerek dürtülüyordum.

"Baba"dedim uyku mahmuru sesimle.

"Kalk lan artık"dediğinde gözlerimi açtım.Yataktan yavasça kalkıp babama baktım.

"Ne oldu baba sabah sabah"diye sordum.

"Hesap mı soruyorsun sen bana!"diye bağırınca korkmuştum.

"H-hayır baba öyle deme-"

"Kes kes!Akşama misafir gelecek pasta, börek birşeyler hazırla"dediğince şaşırmış şekilde babama bakıyordum.Bizim eve misafir gelmezdi ki.

"Kim?"diye sordum.Gerçekten merak etmiştim.

"Gelince görürsün."deyip ayağa kalktı.Önüme para bırakıp

"Bununla da lazım olan şeyleri al!"diye konuşup odamdan çıktı.

Babam bana para vermezdi kolay kolay.Sadece ev için lazım oldugunda ben söylerdim babam alırdı.Bana çok nadir para verirdi.Zaten ben o paraları biriktirerek ferace yada namaz elbisesi alırdım.

Odamdan çıkıp banyoya gittim.İslerimi halledip mutfağa gittim.Babam evde değildi.Beni uyandırdıktan sonra gitmiş olmalıydı.Buzdolabının başına geçip domates,zeyntin ve peynir çıkardım.Birazcık yesem yeterliydi.

Kahvaltımı yaptıktan sonra saate baktım.Ezana çok az vardı.Hemen banyoya gidip abdestimi aldım.O sırada ezan da başlamıştı.Odama gidip camı açtım.Ezanın huzur veren sesini dinlerken gülümseme yayılmıştı yüzüme.Şükrettim rabbime.Ezanı duyabilecek kulaklara sahip olduğum için.Ezanın okunduğu bir ülkede yasadığım için.

Ezan bitince seccademi serip namazımı kıldım.Sonra mutfağa geçip hazırlıklara başladım.

Önce mayalı hamur yoğurup poğaça yaptım ve fırına koydum.O pişene kadar markete gidip gelirim diyerek feracemi üzerime giydim ve eşarbımı göğüslerimi kapatacak şekilde örttüm.Evden çıkınca kafamı kaldırmadan yolunu ezbere bildiğim markete dogru gitmeye basladım.

Yaklaşık 2 dakika sonra markete gelmiştim.İceri girip süt,krem şanti,damla çikolata alıp kasaya gittim.Aldıklarımı ödedikten sonra eve doğru yol aldım.

Buydu işte.Ben dışarıda da olsam evde de olsam kimseyle konuşmazdım.

Evin önüne geldiğimde kapının önünde bekleyen Mine'yi gördüm.Şaşırmıştım doğrusu.Mine,benimle dalga gecen kız,2 gün once gelip beni kurtarırken şaşırtmıştı beni.Birde şimdi gelmiş olması kuşkulandırmıyor değildi.

SENDEN UTANIYORUM (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin