《4》

48.8K 3.2K 470
                                    

Ocağın altını kapatarak yemekten tabağa koyup onu da tepsiye yerleştirdim.

Oturma odasına geçip yer sofrasına tepsiyi koydum.

"Afiyet olsun baba"deyip kendi odama gitmistim.Babamın yanındayken ona bakiyordum ama babam kizıyordu.O yüzden en iyisi kendi odamda durmaktı.

Odama girince yatağıma oturup öylece düşünmeye başladım.Ne olacaktı bundan sonra?

Yağızla evlenecektim.O beni sevmiyordu bende onu.Bu evlilik böyle yürür müydü?Ya yürümez de boşanırsak ne olacaktı?Babam beni kabul etmezdi.Ben ne yapacaktım?

Mine ne olacaktı?

Bu hayatta ki tek arkadaşımın eski sevgilisiyle nişanlıydım.Ya hala birbirlerini seviyorlarsa o zaman ne olacaktı?

Bu düşünceler beni çok yoruyordu.Ne yapacaktım ben?

Çalan telefonun sesiyle yerimde korkuyla sıçrarken yerimden kalkıp masanın üzerindeki telefonumu aldım.

Yağız arıyordu zaten başka kim arardı ki.

"Efendim"diyerek telefonu açtım.

"Yarın bize gelecekmişsiniz"dediginde

"Niye?"diye sordum.

"Ne bileyim Gülnaz halam söyledi.Ha birde alısveriste aldıklarımızı giymen gerekiyormuş"

Evet öyle olması gerekiyordu.Onların aldiğını giymem gerekliydi.Buda buranın adetlerindendi işte

"Tamam.Ne zaman gelecek mişiz?"diye sordum.

"Hala ne zaman gelecekler?"diye sordugunda karşidan saliha halanın sesini duydum.

"Sen öğlen gel.Baban iş çıkışı gelsin diyor halam"

"Evinizi bilmiyorum"diye konuştum çekingen sesimle

"Ben seni almaya gelirim"dedi oflayarak.

"Tamam."dediğimde cevap vermeden telefonu kapattı.

Arkamı dönmemle babamla karşılaştım.

"Nereden çıktı o telefon"diye soguk sesiyle sordu.

"Yağız almış"dedim.

Utanmıştım.Babamın karşısında başka bir erkekle ilgili konuşmak utandırıyordu.

"Kimle konuşuyordun?"diye sordu aynı soğuk sesi ve bakişlarıyla

"Yağız aradı.Yarin öğlen onlara gidecekmişim.Sende iş çıkışında oraya gelecekmişsin"dedim

Babamın kaşları çatılmıştı.

"Niye beni arayıp söylememişler?"dediğinde

"Bilmem"dedim.Babam sinirle odamdan çıkmiştı.

Buna da mı sinirlenirdi insan?Ha seni aramış ha beni?Ne farkeder?

Odamdan çıkıp oturma odasına gittim ve yerdeki sofrayı toplamaya başladım.

"Evden çıkma.Yağız gelirse eve aldiğını duymayayım"diyen bababın sesiyle ona döndüm.

Evden çıkmazdım da evde tek başımayken sözlüm de olsa eve almayacağımı da mı bilmiyordu babam?

"Tamam"dedigimde arkasını döndü ve evden çıktı.

Sofrayı toplamış bulaşıkları yıkamistım.Yapacak işim yoktu.

Aklıma yaklaşik 2 haftadır kuran okumadiğım gelince hemen abdestimi aldım ve kuranımdan rastgele bir sayfa açtım ve okumaya başladım.

SENDEN UTANIYORUM (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin