💛 - 11

746 63 0
                                    

" ကျွတ်စ်... သူဘာလို့ ဒီလိုစကားတွေပြောပြီး ငါ့ကိုအနေရခက်အောင်လုပ်နေရတာလဲ.. "

နွေဦး ခေါင်းကိုခါထုတ်လျက် ​စောစောက ကိစ္စကို ပြန်မစဥ်းစားမိဖို့ကြိုးစားသည်....

နွေ.. မိုးပိတောက်ရဲ့ကွန်ဒိုကနေ အပြေးထွက်လာခဲ့ပြီး အိမ်ကိုပြန်ဖို့လမ်းအတိုင်းလျှောက်လာခဲ့တော့ ညနေ ၆နာရီကျော်နေပြီ..

" ငါဘယ်တော့မှ ဒီကိုထပ်မလာမိစေရဘူး..ပြီးတော့
မိုးပိတောက် ကျွန်မရှင်နဲ့ လုံးဝထပ်မပတ်သက် ​​ေစရဘူး.. ဘာလို့ ငါ့ကျမှ ဒီလို ကိစ္စမျိုးဖြစ်ရတာလဲ.. ငါသာသူ့ကိုမသနားမိပဲ မူးလည်းမူးပါ​စေ ဆိုပြီး ဒီအတိုင်းပစ်ထားခဲ့ရင် ဒီလိုဘာမှဖြစ်လာမှာမဟုတ်ဘူး... ငါ့ကိုက ရူးတာပါ.. ဟုတ်တယ် မိနွေ နင်ကိုက ရူးလွန်းတာပါ.. "

ပြောရင်း နွေဦး ငိုနေမိပြန်.. ထိုအချိန်မှာပဲ..

" နွေက မရူးပါဘူး... ရူးတယ်လို့မပြောပါနဲ့ "

အာ... ဘာလို့ သူပဲလဲ.. ငါအေးဆေးနေပါရစေတော့ မိုးပိတောက်..

နွေဦး အသံကြားလို့ နောက်လှည့်ကြည့်တော့ မိုးပိတောက် ကိုတွေ့ရသည်..

" နွေ့ကို ပိတောက်လိုက်ပို့ပေးမယ် လို့ ပြောထားတယ်လေ.. ကားပေါ်တတ်ပါနွေ.. "

"မလိုဘူး.. ကျွန်မဘာ့နေပြန်မယ် "

" နွေရယ်.. အခုက မှောင်လာနေပြီ.. နွေ့ကို တစ်ယောက်ထဲ မလွှတ်လိုက်ချင်ဘူး .. ဒီတစ်ခုပြီးရင်. ပိတောက် နွေဦး ပြောသလိုနေပါ့မယ် မခေါ်နဲ့ဆို လည်းမခေါ်ဘူး..  မမြင်ချင်ယောင်ဆောင်ပေးပါ ဆိုလည်း နေပါ့မယ် နွေရယ်.. နော်.. "

ပြောပြီးသည့်နှင့် နွေ့လက်ကို ဆွဲပြီး ကားရှိရာသို့ခေါ်သွားကာ ဝင်ထိုင်စေသည်.. နွေ သူမကိုဘာတစ်ခုမှ ထပ်မပြော.. တခြားဘက်ကိုမျက်နှာလွဲ ပြီး လမ်းတစ်လျှောက် တစ်ယောက်နဲ့တစ်ယောက် ဘာတစ်ခွန်းမှ မဆိုပဲနေခဲ့ကြတော့သည်...

နွေ.. အိမ်ရှေ့ရောက်တော့.. မမကို မတွေ့.. မမသူငယ်ချင်းဆီသွားမည်ဟု နွေ့ကို စာပို့ထားတာကြောင့် ပြန်မရောက်သေးတာဖြစ်မည်..

နွေဦး ရဲ့ မိုးပိတောက် Where stories live. Discover now