22.část

396 28 12
                                    

Haymitch pohled

Zabouchávám za sebou hlasitě dveře od knihovny. Nevím, proč, ale její slova mě hluboce ranili. Čekal jsem spíš pozitivní reakci, ale tohle? Opravdu jsem tohle nečekal.
A co jsi čekal? Že se ti se slzami v očích vrhne kolem krku a budete žít šťastně až do smrti?!

No, možná trochu. Vždyť...

Tak fajn. Nemá zájem, dobře. Řekl jsem, že se nebudu vnucovat. A taky nebudu.
Zaryje mi nehty do zad.
"Haymitchi..."Zavzdychá."Prosím..."
"O, co prosíš?"Zeptám se s úsměvem.
"Tak, už....zrychli!"

Líbilo se jí to. A mě, kurva, moc se mi to líbilo!

Sedám si za stůl a nohy si pokládám na dubovou desku stolu.

Chci, aby byla moje. Bohužel chtít je široký pojem.
Prostě k tobě necítí to samé!

To je mi jedno! Já jí nenechám odejít. Chci, aby bylo víc nocí, jako byla ta včerejší. Ale bez alkoholu. Prostě jen z lásky a z potřeb, který má každý z nás.

Zbývají nám už jen dva týdny. Pak bude svatba. A Effie odjede, zmizí z mého života. Možná napořád. Nedovolím, aby odjela. Protože, jestli odjede, tak jí ztratím. A já jí nemůžu ztratit, ani kdybych chtěl.

Teď jsou hodně krátký kapitoly, protože jsou takový úvahový a to prostě neumím dělat dlouhý. Takže pardon. Jinak chcete přeskočit na den před svatbou? Jinak co si o tom myslite?

Hayffie - Pochopení√Kde žijí příběhy. Začni objevovat