27.část

345 31 7
                                    

Haymitch pohled

"Kurva!"Naštvaně nakopnu noční stolek. Ne jenom, že jsem se k ní zase začal chovat jako největší debil na světě, teď si jí budu i znepřátelovat.

Převléknu si kalhoty a odcházím. Musím jít až na Louku, kde se bude konat svatba a dnes se tu bude konat předsvatební zkouška. Opravdu bych se teď rád něčeho napil. Ale co zítra se pořádně ztřískám, spadnu do strouhy, zlomim si vaz a umřu velice důstojnou smrtí.

"To je dost, že jsi tady."Přibíhá ke mě Katniss ve světlounce modrých šatech.

"Už jsem tady."Mrmlám si pod nos a nastavuji Katniss rámě.

Peeta stojí na konci celkem dlouhé uličky, pod obloukem, který je pokrytý bílými a fialovými květinami. Vím, že mi Effie říkala jak se jmenujou, ale koho zajímaj pitomý kytky.

Dnes se musí doladit poslední nepřesnosti, aby bylo vše dokonalé. Takže musím Katniss dovést k Peetovi, tak jak to udělám zítra. Podle mě je to značná ztráta času.

Začíná hrát hudba. Vycházíme.

"Vy jste se s Effie chytli?"Ptá se.

"Trochu."

"Budete na sebe nabroušení i zítra? Nechci, aby se něco pokazipo, už takhle toho mám plný zuby, Haymitchi. Tak se usmiřte, alespoň na zítřek."

"To neříkej jen mě Katniss. A mimochodem Peeta už to ví?"

"Chystám se."Zamrmlá.

"Kdy před porodem?!"

"A Effie už se ti taky pochlubila?!"Sykne na mě.

"Effie se mi s ničím nechlubí."

"Až mě zase budeš poučovat, jak se používá ochrana, tak se to nejdřív nauč sám taťko!"

Hayffie - Pochopení√Kde žijí příběhy. Začni objevovat