Effie pohled
Předsvatební zkouška"Katniss už máš na sobě šaty na zkoušku."
"Jen na nich něco dodělám Effie a už jde."Odpovídá Cinna.
Svatební šaty totiž všichni uvidí až zítra. Nemůžu se dočkat. Určitě budou dokonalé.
"Skočím najít Haymitche!"Křiknu a už utíkám ze schodů.
Na posledním schodu se mi zamotají nohy a už letím vzduchem. Čekám tvrdý náraz, ale nakonec končím v něčím náručí.
"Dávej na sebe pozor, princezno. Přece nechceme, aby jsi zítra měla na obličeji modřinu."Říká s náznakem posměšnosti hlase.
"To opravdu nechceme."Zamumlám. Zdá se jako by se náš kamarádský vztah úplně vytratil a vše se vrátilo do starých kolejí. Jako to bývalo za Her. Ale já si s tím nezačala! Vyprošťuji se z jeho objetí."Zrovna tebe jsem hledala...."Prohlížím si ho od shora dolů."Ty ještě nejsi oblečený?! Připravila jsem ti oblek ráno na gauč!"
"Uklidni se...Půjdu se převléct do něčeho formálnějšího. Ale oblek si neberu ještě bych si ho něčím ušpinil."
"Tak pojď rychle, něco ti najdu."Táhnu ho k němu domů. Dotáhnu ho až do jeho ložnice."Sedni si na postel a čekej."Usadím ho na jeho postel a vydávám se k šatníku.
"Tak to vyznělo, jako bych měl počkat než najdeš svou oblíbenou erotickou pomůcku."Uškrne se posměšně.
Protáčím očima a prohledávám jeho šatník. Nakonec nacházím bílou košily, černé kalhoty a kravatu. Hodím po něm věci."Obleč se, ale rychle, nebo přijdeš pozdě a nikdo na nás nebude čekat."
"Tak se otoč."
"Ježiš."Otáčím se."Jseš horší než ženská."
"Bojím se, abys mě nevykoukala."
"No, já jsem na tebe tak zvědavá."
Chvilku se nic neděje, ale najednou ucítím jeho dech na svém krku.
"Ale zvědavá jsi byla, když jsi vzdychala mé jméno. Přímo tady v téhle posteli, viď?"
"Tohle už jsme vyřešily Haymitchi."
"Nevzpomínám si, že by jsme to nějak řešily."
"Prostě na tu noc zapomeň! Oba jsme něco vypily a nejednali jsme ze střízlivé mysli!"Vydávám se ke dveřím.
"Já na tu noc, ale nechci zapomenout Effie."Zastavuje mě ještě jeho hlas.
"Ale já ano."Zalžu a odcházím.
ČTEŠ
Hayffie - Pochopení√
FanfictionVšichni víme, že Katniss s Peetou skončí spolu. Budou mít svatbu a děti... Ale co Haymitch? A Effie? Co, když jen díky Katnissině a Peetově svatbě k sobě najdou jisté pochopení, které vyústí v lásku? Je vůbec možné, aby se někdo jako Effie a Haymitc...