Effie pohled
Svírám v ruce svou podprsenku, kterou mi přinesl. Hladím prsty samet a tupě zírám z okna.
Kdyby to pro tebe tolik neznamenalo, tak proč jsi vždycky nadržená, jen si na to vzpomeneš?!Protočím očima. Potřebuji si o tom s někým promluvit. Oblékám si čisté oblečení a vydávám se z pokoje.
"Ha-....!"S Haymitchem si o Haymitchovi, budu povídat asi hodně těžko. Potřebuji ženskou radu. Jsem prostě zmatená! Nechápu to. Prostě tomu nerozumím. Nerozumím těm myšlenkám, co volají po jeho dotecích a myšlenkám, co mi našeptávají, že mě nesnáší a využívá mě.
Nejsem si jistá, které jsoz pravdivé.
Vydávám se ke Katniss.
Klepu na dveře.
Po pár minutách mi přijde otevřít Katniss.
"Vyspala jsem se s Haymitchem!"Vyhrknu, bez rozmýšlení. Ihned si zakrývám pusu oběmi dlaněmi.
"Vždyť už jste spolu spali. Třeba u nás v koupelně."
"Ne."Kroutím hlavou."To jsme jen sehrály, aby to tak vypadalo."
"Tak pojď dovnitř."Ustupuje mi z cesty.
"Peeta tu není?"Ptám se.
"Ještě spí."Jde do obýváku.
Sedám si do křesla a Katniss si sedá naproti mě. Na tváři se jí objeví úsměv.
"Takže už jste spolu? Doopravdy."
"Ne!"
"Tak teď jsem zmatená."
"Včera, jsme spolu spali. Nevím co mě to popadlo. Myslela jsem, že si Haymitch nic nebude pamatovat, ale očividně si pamatuje všechno. Prostě jsem to vzala jako:'Udělám mu radost, stejně mu bude zle a nebude si nic pamatovat.' jenomže on si to pamatuje a....Katniss on to nevzal jako sex na jednu noc."
Katniss chvilku vstřebává moje slova.
"A ty? Jak to bereš ty?"
"To je právě ten problém. Já nevím. Jsem z toho zmatená. Polovina mozku říká:'Miluj ho.', ale ta druhá zase říká:'Využívá tě.' Nemůžu se řídit ani instiknty, prostě ničím!"
"A co ti řekl on?"
"Prý se mnou nespal, ale miloval se se mnou."
Katniss na mě chvilku kouká."Ty to nechápeš? On tě miluje."
"Jenomže já si nejsem jistá, jestli cítím to samé."
"Možná si to jenom nechceš připustit."
Bezmocně se opřu do křesla. S tímhle mi vážně situaci neulehčila.
ČTEŠ
Hayffie - Pochopení√
FanfictionVšichni víme, že Katniss s Peetou skončí spolu. Budou mít svatbu a děti... Ale co Haymitch? A Effie? Co, když jen díky Katnissině a Peetově svatbě k sobě najdou jisté pochopení, které vyústí v lásku? Je vůbec možné, aby se někdo jako Effie a Haymitc...