A vízből kisétálva, marha kellemetlenül esett a hozzám tapadó vizes ruha érzése, így undorodva eltartva a kezem a testemtől, tanácstalanul néztem az utolsó cserepólómra a melóhoz.
-Na, tegnapelőtt az üdítők, ma a tenger miatt mosok- röhögtem, mire a srác elmosolyodott.
-Egy tízes skálán mennyire borulnál ki, ha most felajánlanám a pulcsinam?- emelt fel egy fekete bebújós melegítőt.
-Lássuk csak- gondoltam át- Először megkérdezném, hogy miért van nálad pulcsi nyáron, másodszor meg kiröhögnélek a tipikus filmes jelenet miatt- válaszoltam, mire a srác tovább turkálva a táskájában, előkapott egy pólót és egy rövidnadrágot.
-Fő szabály, ha Michaelékkel strandolsz, mindig legyen nálad váltóruha. Én most megúsztam szárazon, szóval beajánlom neked, feltéve, hogy holnap találkozunk és visszaadod- mosolygott rám hamiskásan.
-Na jó! Ennél nagyobb dumát még nem hallottam- mosolyogtam, de amint megláttam a póló mintáját, elállt a lélegzetem is.
-Megfelel?- mutatta felém a fekete pólót, amin zöld Green Dayes minta volt.
-Ez a világ legszebb pólója- motyogtam.
-Akkor irány az öltöző- pattant fel, majd felém dobva a táskámat, megindultunk a parton.
Ahogy a tűző napban sétáltunk, egy idő után már abban reménykedtem, hogy nem is szárad meg a cuccom. Egész életemben akartam valami Green Dayes cuccot, erre beállít Calum Hood a világ legmenőbb mintás pólójával. A póló elején, a felső részen a kicsit négyzetes zöld betűkkel volt kiírva a banda neve, majd alatta Billie Joe Amstrong arca nézett vissza a pólóról a zöld árnyalataiban, a kéz oldalán pedig Mike Dirnt és Tré Cool feje volt. A póló fazonja is marhára tetszett, habár nem vagyok oda a szakadt cuccokért, de ezen a mesterművön ez is jól nézett ki.
-Miért érzem azt, hogy szerelmes lettél a pólómba?-mosolyodott el Calum egy idő után.
-Nem tagadom, életemben nem láttam ennél szebbet- nevettem vissza, mire az öltözők előtt a kezembe nyomta a pólót és a nadrágot.
-Itt megvárlak- dőlt a falnak.
-Akkor csak a női mosdókra pályázol? Az öltöző már nem a te stílusod?- röhögtem, mire elmosolyodott.
-Ó dehogynem. Csak most inkább sétáljunk- mondta, mire megpróbálva értelmezni az összefüggést, végül értetlenül bólintottam, majd beléptem a fülkébe. Miután a vizes alsóneműmet lecseréltem a fürdőruhámra, gyorsan felkaptam, a normál esetben térdközépig érő nadrágot, ami nekem még nagyon felhúzva is leért a térdemig, majd a világ legnagyobb csodálatával megforgatva a pólót a kezemben, végül azt is felvettem. Ez utóbbit persze csak az után, hogy valamennyire megszárítottam a hajam. Így most úgy néztem ki, mint valami ősember, de a Green Day pólónak nem lett baja és nekem csak ez számít, a hajamat amúgy is össze tudom fogni.
-Na jó, én ezt a szerelést nagyon élem- léptem ki, mire a srác a napszemüvege mögül végigmért. Most nem azért, de dobtam egy hátast attól, ahogy a csendes jófiú napszemüvegben lazán támaszkodott a falnál.
-Jól nézel ki- villantott rám egy mosolyt, mire lányos szégyenemben a fülem mögé tűrtem egy tincset.
-Köszi- motyogtam.
-Akkor én ezt a napszemüveget leveszem, hátha akkor képes leszel normálisan beszélni és induljunk- biccentett, miközben marha jól szórakozott a motyogásomon.
-Most igazán nem hibáztathatsz! Minden normál ember szívrohamot kapna attól, hogy kijön az öltözőből és Calum Hood áll az ajtóban- röhögtem.
YOU ARE READING
I didn't know you surf Cal |2|
FanfictionHát... így történt az, hogy kettesben álltam egy női vécében a 5sos basszusgitárosával. Egyáltalán nem abszurd helyzet, tegnap ugyanígy járta Lady Gagával, csak ő legalább lányként tartózkodott a helyiségben. Khm... szarkazmus.