18

116 8 0
                                    

Az első boltba belépve, kérdőn néztem a göndör hajú srácra, aki a világ legaranyosabb mosolyával állt mellettem. Nem igazán értettem, honnan jött Ashtonnak a vásárlós ötlet, de megállva mellette, végül én is elkezdtem keresni a tökéletes kendőt, amit a homlokára köthet.

-Amúgy, nem kellemetlen, hogy mindenhova ilyenekben jársz?- mutattam fel egy piros kendőt.

-Megéri, mert egy csomóan odavannak érte- kutatott tovább.

-Amúgy szerintem is menő- vontam meg a vállam.

-Tényleg?- nézett rám döbbenten.

-Hát, már ez a védjegyed, szóval lassan ebből foglak felismerni- röhögtem.

-Azért annyira még nem nőtt a fejemhez- tette fel a mutatóujját.

-Addig jó, mert elvárom, hogy ledobj nekem egyet egy koncert után- mosolyogtam.

-Jössz majd koncertünkre?- nézett rám reménykedve.

-Hát, ha nem vertek át és hagytok faképnél, akkor ez a terv- vontam meg a vállam.

-Miért tennénk olyat?- állt meg, felém fordulva.

-Mit tudom én- vontam meg a vállam- Menő énekesek vagytok, szóval szerintem mind megtehetitek, hogy hetente új csajjal mászkáljatok.

-Hidd el, van, amikor kajak olyan az érzésünk, hogy meg is tennénk, de Cal soha az életben nem tenne ilyet. Nem tenné ezt veled! - nézett rám bíztatóan.

-Hivatalosan is te leszel a szerelmi tanácsadóm, mert ez már vagy a harmadik bölcsességed- horkantam fel.

-Megtiszteltetés intézni a szerelmi ügyeidet, lehet Lukkal indítunk egy céget- röhögött.

-Luke lesz az, aki megfenyegeti az embereket, te meg majd rájuk mosolyogsz és bemondasz valami dumát, amit a netről szedtél- röhögtem.

-Jó zsaru, rossz zsaru felállás- gondolta át- Ez tetszik.

-Olyan kampányt összedobok itt nektek- röhögtem.

-És Calummal lesztek a reklám! A mottónk az lesz, hogy Cleum is a mi eredményünk- mutatott maga elé álmodozva, mire szórakozottan felhorkantam.

-Honnan jött a Cleum?- kérdeztem.

-Tudod, sokan rakják össze a mi neveinket is. Muke, Cashton, Cake meg minden baromság, de mi ezek alapján Lukkal teremtettünk egy létező shippet: Cleum- mesélte el a nagy sztorit.

-Akkor én hivatalosan is tiltakozom a Lashton bromance ellen, mert ez valami borzasztó- horkantam fel.

-Miért? A Caleo jobb lett volna?- kérdezte vissza sértetten.

-Vagy ha mondjuk egyáltalán nem rakjátok össze a nevünket- bólogattam.

-Abban mi lett volna a bulis?- mosolygott értetlenül.

-Ha most azt mondom, hogy semmi, mennyire tűnök majd depressziós semmirekellőnel?- gondoltam át végül.

-Nagyon- bólintott kapásból.

-Akkor maradjon a Cleum- röhögtem, mire ő is elmosolyodott és kikapott egy kendőt.

-Amúgy, mi a kedvenc színed?- kérdezte.

-A fekete- vágtam rá, mire mind a kettőnkből kitört a röhögés.

-Simán jó lett volna az a válasz, hogy nem kell shippnév Miss Depresszió- röhögött.

-Az semmi! Ha nem a fekete, akkor meg a sárgát választom- válaszoltam, mire értetlenül mosolygott rám.

-Ez a rideg külső meleg belső elv?- kérdezte, mire bólintottam.

I didn't know you surf Cal |2|Where stories live. Discover now