Mielőtt még az a három öngyilkos lett volna, Calummal együtt, kérdőn rájuk mosolyogtam- Mármint a vízbe.
-Ne hozd rám a frászt Cleo- ölelt át hirtelen Calum, mire mosolyogva néztem fel a szemébe.
-Hát jó- nevettem, mire egy szerelmetes mosollyal az arcán felém hajolt és lazán megcsókolt... már megint!!!
-Na jól van már!- üvöltötték a srácok a vízből, mire Calum mosolyogva a szemembe nézett és fél kezét a derekamon pihentetve, mi is megindultunk a vízbe.
-Kellett nekem intézkednem, most nézhetjük ezt egész nap- röhögött Luke, amin Ash, Mike és én jót szórakoztunk, Calum viszont csak értetlenül nézett ránk.
-Úristen! Hemmings intézkedett? Ugye jól vagy?- nézett rám, mire szórakozottan elmosolyodtam.
-Hát... a fiúk minden reggelt a terrorizálásommal kezdték, de megérte- néztem boldogan a szemébe.
-Terrorizáltátok a csajomat?- nézett körbe mérgesen, direkt AZT a szót használva. Miközben Cal a telepatikus legjobb haver szemkommunikációt hasznosította, én visszatartott mosollyal közelebb húzódtam, amit ő rögtön érzékelt, így egy kicsit szorosabban húzott magához, jelezve, hogy figyel rám. És nekem ez így tökéletes volt.
-Nem terrorizáltuk, csak megteremtettünk ezt a csodálatos kapcsolatot- tárta szét a karját Luke.
-Hashtag Cleum- bólintott megértően Mikey is.
-Én tanácsoltam, hogy érezzen- tette hozzá büszkén Ash is, mire szórakozottan rámosolyogtam. A hülyegyerek tényleg segített...
-Mert amúgy az újdonsült barátnőd egy szívtelen nőszemély, aki minden pillanatot elszúr. Kellett neki az útmutatásunk- röhögött Luke, megspórolva nekem egy ironikus választ, de a többieknek ez nem esett le, így már várták, hogy megsértődjek, de én csak szórakozottan néztem a srácra.
-Először azon vagy, hogy összehozz, aztán már ellenem dolgozol Hemmo? Szerencséd, hogy nőszemélyt és nem semmirekellőt mondtál- nevettem, mire a srácok meglepetten mosolyogtak.
-Kajak csípem a csajt- mosolygott Ashton, amitől nekem is mosolyra húzódott a szám. Ez a gyerek és a mosolya simán elmehetnének egy depressziós ülésre, két másodperc alatt mindenki tele életkedvvel hagyná el a termet.
-Nyomtassunk I Love Cleum pólókat- tervezte Luke.
-Amatőrök! Nekem már akkor szimpi volt, amikor csinált pizzát- röhögött Mike.
-Nekem meg már akkor tetszettél, amikor kinyitottad a vécéajtót- suttogta a fülembe Cal a világ legfurább dumáját, de engem mégis kirázott a hideg és akaratom ellenére elmosolyodtam.
-Most nézd meg mit teremtettünk- mutatott felénk Ash undorodva.
-Én azért hálás vagyok! Ha ti nem hagytok annyi borravalót azért, mert az élettanácsaitokat is végighallgatom, akkor most még mindig gyűjtenem kéne egy kocsira- röhögtem, mire Cal tettetett sértődöttséggel nézett.
-Szóval csak ezért jó, hogy piszkáltak?- kérdezte meg drámai hangon, arrébb lépve tőlem.
-Calum Thoma Hood, szerinted a fiúk pofázása nélkül most nem állnék itt? Inkább ők ijesztettek el majdnem- mosolyogtam, mire a srácok hangosan ordibáltak, jelezve nemtetszésüket. Mondjuk, igazuk volt, nélkülük tényleg nem állnék itt, de mindegy...
-Nem ez volt a terv- röhögött Luke.
-Most nézd meg ezt! Calum tuti nem fog megtanulni szörfözni és semmi értelme nem lesz, ha Santa Cruz pulcsiban mászkál- rázta a fejét Ashton is csalódottan.
YOU ARE READING
I didn't know you surf Cal |2|
FanfictionHát... így történt az, hogy kettesben álltam egy női vécében a 5sos basszusgitárosával. Egyáltalán nem abszurd helyzet, tegnap ugyanígy járta Lady Gagával, csak ő legalább lányként tartózkodott a helyiségben. Khm... szarkazmus.