26

101 11 0
                                    

A házba belépve, az első dolog, ami beugrott a mondás volt, arról, hogy nem a borítóról kell ítélni. Az ütött, kopott szürke épületbe érve olyan luxus fogadott, hogy vissza kellett pillantanom, hátha átléptem valami dimenziókaput. A kellemes melegben és szép fényben állva, körülbelül bemértem, hogy egy nappaliban vagyok. A tévé a kontrollerekkel alap volt, a fehér fotel nagyon puccos volt, és tipikusan a zenész feeling áramlott a levegőben.

-Na mit bámulsz?- vette el a farmerkabátom Ash, aki ezek szerint bevállalta a háziasszony szerepet.

-Szép- motyogtam döbbenten.

-Köszi szépen- vigyorgott Luke elhaladva mellettem, de még odasúgta- Nem végeztünk a vécés sztorival, majd valamikor hívj, hogy beszámolhass- mondta, mire szórakozottan vállba csaptam.

-Meg a francokat- röhögtem.

-Bocsi, hogy majdnem kinyírtalak- következett Mikey.

-Semmi baj, legalább történt is valami érdekes az életemben- vontam meg a vállam, valamennyire megnyugtatva a srácot.

-Mert nem egy híres zenésszel jársz- karolt át Cal.

-Akkor én hagylak is titeket. Cleo, majd várlak a konyhában- indult el Mike, mire kérdőn néztem rá.

-Miért is?- húztam fel a szemöldököm.

-Mert csinálsz nekem mizzát- röhögött.

-Tudod! Nagy megkönnyebbüléssel töltött el, hogy nem kell többé pizzát csinálnom- kezdtem, de közbeszólt.

-Gyerünk már! A törött szomorú srácnak kell a pizza- nézett rám könyörgőn, lefelé görbítve ajkait.

-Mondom pizzát nem csinálok. Mizzát viszont bármikor összedobok neked- húztam mosolyra a számat.

-Remek, mert már mindent megvettem! A konyhában leszek, gyere ha befejeztétek- pillantott Calumra és már megint megdumáltak valamit így telepatikusan.

-Oké- dőltem Calumnak, miközben a tekintetemmel végigkövettem a srácot, aki kiment a konyhába.

-Szia- hajtotta Calum a fejét a vállamra.

-Csá! Te mikor jöttél?- pillantottam fel rá szórakozottan.

-Hát tudod, pont erre jártam és gondoltam benézek- szállt be a szarkasztikus poénkodásba.

-Persze, persze- bólogattam hevesen- Tudod, én meg már tudom fejből, hogy hol vagyok. Veled ellentétben, én állandóan itt szoktam mászkálni.

-Ez természetes- idéztük fel a múltkori beszélgetést, csak fordítva- Állandóan itt nyomulsz a lakásban.

-Meg már aludtam is itt, meg minden- fojtottam vissza a nevetésem.

-És pontosan tudod, hogy hova kell raknod a cipőt- helyeselt, mire én túl feltűnően rápillantottam, de ő csak az ajtó mellé biccentett.

-Meg ugye olyan otthonosan közlekedek már, hogy simán le merek ülni a kanapéra engedély nélkül, tudom hol a konyha, meg ilyenek- vontam meg a vállam lazán, miközben lekaptam a Vans cipőm.

-Oda ülsz ahova akarsz, a konyhát meg mutatom- biccentett, mire mögötte lépkedve követtem a nappalival párhuzamos zárt térbe.

-Gyorsan végeztetek- nézett ránk Michael.

-Ja, csak levettem a cipőm- fogtam össze a hajam, miközben megindultam Mikey mellé.

-Ti most kajak pizzát fogtok csinálni?- nézte döbbenten Calum, ahogy felveszem a kötényt, amit a gitáros adott.

I didn't know you surf Cal |2|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang