A kényelmes ágyon feküdve, mérgesen morogtam, tekintve, hogy a nap teljesen az arcomba sütött. Miközben szidtam magam azért, hogy nem húztam le a redőnyöm, döbbenten konstatáltam, hogy amúgy nekem nincs is kényelmes ágyam, így kérdőn pattantak ki a szemeim, de ezt meg is bántam, mert akkor meg kiégett a retinám. Még mindig mérgesen megfordulva, unottan érzékeltem, hogy így a hátamat süti a nap, de ettől eltekintve, végre ki tudtam nyitni a szemem.
Ahogy a kék fényfoltok, amiket az okozott, hogy belenéztem a napba, szépen lassan eltűntek, a mérges reggeli feelingem is semmibe lett, így egy halvány mosollyal pillantottam meg Calumot. A srác kócos hajjal, nyitott szájjal és nyugodt arckifejezéssel szuszogott, alig pár centire tőlem, miközben bal karját az én fejem alatt pihentette. Már nem is érdekelt annyira a nap sütése, tudtam, hogy hol vagyok és azt is, hogy nyugalomban. Fehér pólója, valamint a hajnali nap, ami őt is megvilágította tökéletes fotózós külsőt nyújtott a srácnak, amin jól szórakoztam. Nem hiába, a híresek, legalábbis Calum marha jól nézett ki még álmában is!
Miután megelégeltem a srác bámulását, unottan kezdtem el nézegetni a tetkóit az arca helyett. Az igazat megvallva, én szívem szerint már javában indultam volna melózni, de azt sem tudtam, hogy hány óra és úgy éreztem, a fejem egy időzített bombán van, vagyis ha megemelem, Calum felkel és túlságosan élveztem az alvós képét ahhoz, hogy véletlenül felkeltsem. A narancssárgás fény miatt, sikerült arra a következtetésre jutnom, hogy még csak most hajnalodik, így a világ legnagyobb nyugalmával néztem a madaras tetkóját, majd az indiánt és a maradék nyolcmillió mesterművet, ami kilátszódott a trikója alól.
-Hívom a tetkóst, már készül a hullám minta- kuncogott Calum rekedtes hangon.
-Biztos, hogy nem csinálsz olyat- kerestem a tekintetét, de csak a fél szemét volt hajlandó kinyitni.
-Te mindig mérgesen kelsz? Az előbb is már szétrugdostál- nevetett, ejtve az előző témát.
-Mondja ezt a félkómás- vágtam vissza, mire elvigyorodott.
-Még mindig próbálom felfogni a tvd második évadának lezárását- válaszolta.
-Ennyire megviselt?- nevettem halkan.
-Minden történt, csak az nem, amire gondolna az ember- bólintott álmosan.
-És ezt hívják úgy, hogy jó sorozat- röhögtem.
A srác mosolyogva megforgatta a szemét, majd hanyatt fekve, újra becsukta a szemét.
-Mit bámulsz?- röhögött.
-Ne idézz nekem a Vámpírnaplókból- löktem meg egy kicsit.
-Ez ijesztő- folytatta csak azért is Stefan dumáját.
-Inkább romantikus- mondtam be Elena részét, mire még szélesebb vigyorra húzódott a szája.
-Kemény egy hétbe került, de sikerült kifacsarnom belőled egy csöpögős dumát- mosolygott elégedetten.
-Nem akarlak elkeseríteni, de csak Elenát idéztem- vontam meg a vállam- Amúgy, tényleg! Egy hete ismerjük egymást!- dobódtam fel.
-Pont egy hete volt a wc incidens- bólintott, megerősítve az állítást.
-És egy hete még körözött bűnöző voltam- tettem hozzá.
-Meg kellett találnom, és minden segítséget elfogadtam- erősködött.
-Az eszedre is hallgatnod kellett volna- nevettem.
-Abban a pillanatban a szívem vette át a hatalmat- nézett mélyen a szemembe.
YOU ARE READING
I didn't know you surf Cal |2|
FanfictionHát... így történt az, hogy kettesben álltam egy női vécében a 5sos basszusgitárosával. Egyáltalán nem abszurd helyzet, tegnap ugyanígy járta Lady Gagával, csak ő legalább lányként tartózkodott a helyiségben. Khm... szarkazmus.