-Mi történt Cleo?- nézett rám aggodalommal teli szemekkel a basszusgitárosom.
-Kirúgott a főnök- tártam szét a kezem, kínomban mosolyogva.
-Azért mert késtél?- szorította ökölbe a kezét.
-Ja- húztam el a számat.
-Akkor ez csakis az én hibám! Én tartottalak fel, miattam nem jöttél korábban! Ezt nem hagyhatom szó nélkül- kezdett el magyarázni, de én csak nyugodtan pillantottam a szemébe.
-Calum Thomas Hood. Ha már járunk, illene tudnod, hogy nem hagyom csak úgy magam. Ha nem akartam volna ottmaradni, akkor nem maradtam volna- mosolyogtam bíztatóan.
-De ez akkor sem igazságos- rázta a fejét.
-Hát, nem az. Előre ki volt találva, már csak azt várták, hogy hibázzak- forgattam a szemem.
-Ne játszd a lazát! Az előbb még szomorú voltál! És én nem fogom hagyni, hogy az az ember megússza, aki miatt sírtál- nézett mélyen a szemembe, de én nem engedtem. El akartam engedni a fenébe a témát, mert ezek után már az egész erőltetett lett volna.
-Bármennyire is imádlak az előző mondatod miatt, csak azért is játszom a lazát! Az élet mindig igazságtalan volt, de egy csomó bolt van a plázában, szerintem most megyek majd venni egy normális pólót, amiben majd egytől egyig végigslattyogom a boltokat és érdeklődök, hogy kell e új eladó- vontam meg a vállam.
-Ez akkor is...- fortyogott tovább, mire bevetettem az utolsó kártyám, igaz az egész fejem piros volt, ahogy megszólaltam.
-Most miért? Én élveztem a tíz perc szünetem. Megérte- röhögtem égő arccal, mire Calum végül akarata ellenére elvigyorodott, Michael meg a torkát köszörülve váltott témát.
-Mielőtt itt nagyon belemelegednétek a sztorizgatásba, akkor mi a terv mára?-kérdezte Mike, mire átgondoltam a dolgot.
-Először veszek egy pizzát, mert szeretnék még egy utolsót beszélni Marcoval- húztam ördögi mosolyra a szám- Aztán veszek egy pólót és civilben körbesétálok az üzletekben.
-Feltűnően a civil szót használtad. Akkor mi nem jöhetünk?- kérdezte Mike, tekintve, hogy Calumot túlságosan lefoglalta, hogy akarok beszélni Marcoval, aki állítása szerint belém van zúgva.
-Azért egy pizzára meghívlak- röhögtem.
-Nem jár egy utolsó ingyen pizza az egy év hűséges melód után?- kérdezte felháborodva, mire megtorpantam.
-Életemben nem ettem még egyet sem ezen a helyen- mosolyogtam.
-Azt hogy? Én nem bírnám ki!- akadt ki Mikey.
-Lefoglalt a pizzák készítése, és én nem akartam még egy szeletet- vágtam rá.
-Hoppá hogy idéz a dalunkból- csapta mellkason Calumot, mire a srác feleszmélt a bambulásból.
-Akkor hol kezdünk?- kérdezte.
-Pizza- vágtuk rá Mikeval, majd beálltunk a sor végére.
Ahogy a pizzázó pultján kívül álltam, akaratom ellenére körbevett egy kellemetlen érzés, de már nem akartam sírni. Örültem, hogy megszabadultam a túlságosan monoton rutinomtól, így kihúzott háttal, teljesen összeszedetten álltam meg a pult előtt.
-Egy nagy pepperónis pizza és három kóla- mondtam be érzelemmentes hangon.
-Szeva Cleo! A főnök pont lebuktatott én meg nem tudtam mit mondani. Bocsi, végül magamat mentettem- írta be a rendelést, majd már mondta volna az árat, amikor lazán lecsaptam a pénzt az asztalra. Egy év alatt nem változott semmi ára, így kívülről fújtam mindent.
ESTÁS LEYENDO
I didn't know you surf Cal |2|
FanficHát... így történt az, hogy kettesben álltam egy női vécében a 5sos basszusgitárosával. Egyáltalán nem abszurd helyzet, tegnap ugyanígy járta Lady Gagával, csak ő legalább lányként tartózkodott a helyiségben. Khm... szarkazmus.