27

102 8 0
                                    

-Honnan szerválhatok tányért?- néztem rájuk, mikor kiszúrtam, hogy már megint kézzel nyúlnak a pizza felé.

-A lenti szekrény, de szerintem ez simán jó kézzel is- vonta meg a vállát Luke.

-Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de a szívemre venném, ha miattam nem tudnátok majd gitározni- biccentettem Mike felé.

-Csupa égési sérülés lett a kezem, szóval én bízom benne- adott nekem igazat a srác.

-De te a forró tepsit fogtad meg- érvelt Luke, de idő közben kiraktam a tányérokat.

-Mindegy- motyogta Ash.

Tekintve, hogy a srácok összepacsáltak mindent, ami csak létezett a konyhában, végül behordtuk a tányérokat a nappaliba, ahol a srácok kényelmesen elhelyezkedtek, én meg csak álltam ott.

-Ülj le- nézett rám értetlenül Luke.

-Jó- vontam meg a vállam, majd végül leültem a földre, tekintve, hogy a négy felhőkarcoló a nyolc kilóméteres lábakkal elfoglalták a kanapét.

-Miért a földre ülsz?- nézett rám értetlenül Ash.

-Mert máshol nincs hely- vontam meg a vállam.

-Hozok széket- pattant volna fel Calum, de Luke értetlenül visszahúzta.

-De akkor nem ülhet velünk a kanapén- nézett körbe és legnagyobb meglepetésemre, Luke velem próbált szemmel beszélgetni.

Értetlenül figyeltem, ahogy a srác felhúzza a szemöldökét és Calumra pillantgat, mert nekem ez az egész új volt. Ötletem sem volt, hogy mit akart, de pár másodperc után megelégeltem a tippelgetést, így végül megráztam a fejem.

-Mit akarsz?- néztem rá, de láthatóan nem tudta eldönteni, hogy bemondja e.

-Hát, ülj Calum ölébe- mondta végül, és itt bántam meg, hogy megkérdeztem. Mellesleg, az én pirosodó fejem sem volt semmi reakció, de Calum mindent vitt, mert félrenyelte a pizzát és fuldokolni kezdett.

Ahogy aggódva a srácot néztem, a tekintetem újra megakadt Lukeon, aki még mindig azzal a béna mosollyal pillantgatott oldalra. Tekintve, hogy nem akartam úgy járni, mint az előző telekomunikációnkkal, végül Calumhoz sétáltam és megveregettem a hátát, amíg abba nem hagyta a köhögést.

-Kösz- bólintott hálásan, mire én csak lazán elmosolyodtam és megoldva a kínos szitut, helyet foglaltam a karfán.

Ash és Mikey meccsét nézve, visszatartott mosollyal figyeltem, ahogy Luke Calumot lökdösi és felém biccentget.

-Milyen a pizza?- szóltam végül át a fejük felett Michaelre nézve, de a mosoly akaratom ellenére kiült az arcomra.

-Nagyon jó lett! Te nem kérsz?- válaszolt, miközben a tekintetét le sem vette a monitorról.

-Isten ments! Soha többé nem eszek pizzát- mondtam szórakozottan.

-Annál több marad Michaelnek- vonta meg a vállát Ash, aki szintén velünk kommunikált, ellentétben a másik kettővel, akik még mindig némán veszekedtek.

-Ti sem esztek többet?- néztem Ashre, aki gyanúsan lerakta a tányérját Calummal egyidőben.

-Nem, mert Michael want's another slice- kezdte, mire a srácok elkezdtek énekelni.

Miközben én jól szórakoztam a srácok éneklésén, majdnem felsikítottam, amikor megéreztem, hogy lecsúszok a karfáról, de végül értetlenül konstatáltam, hogy Calum ölében kötök ki. Ahogy egy fix pózba kerültem, rögön megéreztem  a srác kezét a derekamon, így arra következtettem, hogy ez nem véletlen volt.

I didn't know you surf Cal |2|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang