Ahogy megfordultam, szembetaláltam magam egy Nirvanas pólóval, de nem volt kétségem afelől, hogy ki áll előttem, ami eléggé fura, de így van. A vécés incidensnek hála, már ebből a motívumból felismertem Calum Thomas Hoodot.
Miután eleget bambultam szegény srác pólóját, végül kérdőn felpillantottam az arcára és vártam, hogy mondjon valamit. Barna, szőkített haja kicsit rendezetlenül állt, gondolom a nagy keresgélés miatt, szintén barna szemei csillogva figyelték az enyémeket, de a szája nem mozgott, teljes csendben fürkészte az arcom. Ha eddig kellemetlenül éreztem magam a hírességek körében, akkor ez most mindent vitt, mert egy idő után már a szituáció is erőltetett volt és a körülöttünk állók is kővé dermedten várták a beszélgetést. Tekintve, hogy szívem szerint már a vízben lettem volna, egy idő után megelégeltem a nézelődést és egy nagy nyelést követően, megszólaltam.
-Látom túlélted- mosolyogtam.
-Igen- rázta meg a fejét, felkelve a bambulásból- Láttad volna mi volt utána! Ott a női mosdóban fotózkodtam minden lánnyal, de téged már nem találtalak- nézett mélyen a szemembe.
-Hát, nem végeztél valami jó kutatómunkát. Egyenruhában vagyok, ami azt jelenti, hogy itt dolgozok és csak pár perc szünetem volt- mutattam a pólómra, majd nem bírtam és hozzátettem- Tudod, munkaidőben pizzát sütök, különben meg bajbajutott gitárosokat mentek a fanok elől- vontam meg a vállam.
-Segítettél- javított ki kapásból, mire felhorkantam.
-Azért azt az ajtót megtartottam nélküled is.
-Igen, de nem bírtad sokáig és ezért nem tudtuk befejezni a beszélgetést- vonta meg a vállát.
-Te tényleg beszélgetésnek nevezted azt, hogy a női vécében teljesen ismeretlenként megbeszéltük a tervet és berohantál egy fülkébe? Sajnálom a hírességeket- nevettem fel, mire ő is elmosolyodott.
-Jó, akkor máshogy mondom. Nem válaszoltál a kérdésemre- fúrta a tekintetét az enyémbe.
-Az oké, hogy híres vagy, meg minden, de nem jegyeztem meg minden szót. Mi volt a kérdés?- próbáltam visszaemlékezni, de már mondta is.
-Hogy hívnak?- kérdezte, mire beugrott a beszélgetésünk befejezése.
-Bocs, de nem vagyok fent a wikipédián- vágtam rá, jelezve, hogy tudom miről van szó.
-De most komolyan- nézett rám kiskutyaszemekkel.
-A csaj a pizzázóból- vontam meg a vállam, mert nem értettem mit számít ez neki.
-Nevet kérünk- szólalt meg mögülem Ashton Irwin.
-Miért nem volt névtáblád?- kérdezte meg Mikey, visszaemlékezve a pizzázásra, miközben gyanúsan méregetett.
-Mert titkosügynök vagyok és azért küldtek, hogy védelmezzem Calum Hoodot- horkantam fel, de nem értékelték a poént.
-Elég a Cal- mondta a mellettem álló srác.
-Vettem- kacsintottam.
-És te vagy...?- próbálta kiszedni belőlem Luke Hemmings.
-Cleo a H2O egy vízcsepp elégből, szóval megyek inkább úszni- mutattam a víz felé.
-Király, mi is azt terveztük- csapta mellkason Calt a dobos.
-Igen- bólogatott hevesen Mikey.
-És mi a terv? Elsétáltok Ausztráliáig, mert tuti végig leér a lábatok- röhögtem, mire Luke Hemmings szórakozottan felhorkant.
-Szerinted honnan jöttem az előbb?- kérdezte szórakozottan.
ESTÁS LEYENDO
I didn't know you surf Cal |2|
FanficHát... így történt az, hogy kettesben álltam egy női vécében a 5sos basszusgitárosával. Egyáltalán nem abszurd helyzet, tegnap ugyanígy járta Lady Gagával, csak ő legalább lányként tartózkodott a helyiségben. Khm... szarkazmus.