14

143 11 0
                                    

A telefonom jelzésére ébredve, álmosan kinyújtottam a kezem, de arra lettem figyelmes, hogy bal oldalon megcsaptam valamit, így félkómásan próbáltam kitapogatni, hogy mi az, amikor leesett, hogy a nagyobb kérdés az, hogy ki.

-Már vagy nyolcszor megkértelek, hogy ne csapkodj Ash- motyogta Calum, mire kérdőn hátra fordulva, döbbenten konstatáltam, hogy csak pár centi választ el az arcától. Miközben én meglepettségembe leestem az ágyról, döbbenten néztem Calumra, majd a földön lévő cuccomra.

-Javíts ki ha tévedek, de tegnap este még ott voltam- motyogtam összezavarodva, mire lazán bólintott.

-Este akkorát koppant a könyököd a padlóban, hogy az már nekem fájt, így felraktalak az ágyra- vonta meg a vállát, mire kínosan elmosolyodtam.

-Hát... jó tudni, hogy nem vagyok alvajáró- fogtam meg a könyököm, mert végül kiszúrtam a bazinagy foltot.

-Kifejezetten nem. Konkrétan fel sem tűnt az, hogy felkaplak és az ágyra raklak- röhögött, mire megvontam a vállam.

-Ez van, ha az ember korán kel és csak hajnalban fekszik le aludni- mondtam, mire kérdőn nézett rám.

-Tényleg, hány óra?- kérdezte meg, mire a telefonomra pillantottam.

-Kilenc harminckettő- válaszoltam, mire döbbenten feltápászkodott.

-Tizenegykor interjúzok- motyogta, mire én ismételten megmutatva, hogy hol találja a fürdőszobát, elindultam a konyha felé és főztem két kávét. Igen, csak kettőt, a húgom nem érdemli meg.

-Köszi- vette el az egyik poharat a srác, miután kijött a tegnapi szerelésében.

-Tegnap láttak ebben a cuccban, vagy nem gáz ha ugyanabban járkálsz?-kérdeztem, mire végigmérte a szettet.

-Fú, tényleg! Ha híres vagy erre is figyelned kell- motyogta pánikosan.

-Van néhány unisex pólóm, adjak egy sima feketét? A nadrág meg maradhat szerintem- mondtam, mire szórakozottan bólintott.

-Milyen világot élünk?!? Egy csaj ad nekem kölcsön pólót- túrt bele a hajába, miközben én villámgyorsan berohanva a szekrényemig, kikaptam az első dolgot, ami a kezem köze akadt és már rohantam is vissza.

-Tessék- motyogtam.

-Köszi! Mikor adjam vissza?- nézett rám.

-Mondjuk ma öt tizenötkor a part végénél?- mosolyogtam rá, mire ő lazán bólintott.

-Ott találkozunk- ölelt meg hirtelen, majd kilépve az ajtón, már intet is a taxinak, amit körülbelül két perce hívott és megindult valamerre. Igen, végül nekem volt annyi eszem és felraktam a telefonját a töltőre, hogy mégse induljon el nélküle a nagyvilágban.

-Na? Mi volt?- lépett ki a húgom a konyhába, mire póker arccal ránéztem, majd újra ki az ablakon, amin keresztül figyeltem, ahogy Cal rohangált.

-A padlón aludtam- kortyoltam bele a kávémba, majd lehúzva a pohár tartalmát, gyorsan elmosogattam és a döbbent húgomat kikerülve, a fürdőszobába vettem az irányt, ahol átvettem a szerkóm, majd a szennyeses kosarat kinyitva, szórakozottan vettem ki a Green Day pólót, amire Cal egy cetlit ragasztott.

„Tegnapi gitározásoddal bebizonyítottad, hogy megérdemled a pólóm" olvastam le, mire mosolyogva magamhoz öleltem a fekete anyagot. Miután döbbenten konstatáltam, hogy egy pólót ölelgetek, úgy ítéltem, hogy már elég mélyre süllyedtem, így a szennyestartó fedelét becsukva, végül a szekrényembe dobtam azt a pólót, amiben a srác aludt. Igen, ez is egy bazinagy filmes jelentet, de per pillanat ez nem érdekelt.

I didn't know you surf Cal |2|Место, где живут истории. Откройте их для себя