-Hey everydody- léptem oda hozzájuk, mire mind döbbenten néztek rám.
-Először is, most egy dalunk címéből idéztél, másodszor, honnan jött az akcentus?- kérdezte meg, ugyanis az everybodyt evribádéjnek ejtettem, ahogy azt a vérbeli ausztrálok szokták.
-Hála annak, hogy tegnap hozzátok szóltam, úgy látszik visszatértem- tártam szét a karom.
-Te is ausztrál vagy?- kérdezte meg Ash, miközben marha észrevétlenül meglökte Calumot.
-Akkor ezért érted amit mondunk!- gondolkozott Luke.
-Teljes szívből. Egy éve költöztem ide az egyetem miatt. Így lettem szörfös ausztrálból amerikai különc- vontam meg a vállam.
-Ha akarod két másodperc alatt hazadoblak. Tudod, úgyis simán átsétálok az óceánon- vonta meg a vállát Luke, mire én szórakozottan elmosolyodtam. Szóval tényleg a szívére vette a tegnapit...
-Köszönöm szépen, de megvagyok én itt is- nevettem.
-De egy kis Ausztrália soha nem árt- húzott ki nekem egy széket Ashton, mire mosolyogva leültem közé és Cal közé.
-Hát, most beszélek egy egész bandányi ausztrál zenésszel, plusz a húgom is átköltözött és most az akcentusával boldogítja mindennapjaimat. Meg a zenétekkel- röhögtem, mire elmosolyodtak.
-Tényleg nagy fan lehet a kiscsaj- vonta meg a vállát Mikey, majd sokatmondóan összenézett a többiekkel.
-Nem hívod ide? Úgyis hosszan maradunk- vonta meg a vállát Ash, mire én kérdőn körbepillantottam.
-Hát... ha senkit sem zavar a húgom pattogása, akkor simán- tartottam vissza a mosolyom, majd látva, hogy mindenki egyetértően bólogat, előkaptam a telefonom.
-Hey- szólt bele a húgom.
-Szia! Tegnap legnagyobb károdra elhúztál, pedig én egész nap 5sosékkal lógtam. Nem jösz a plázához?- kérdeztem, mire két másodperc néma csend után beleszólt.
-Ilyennel nem szabad viccelni- hallottam a véresen komoly hangját.
-Nem is viccelek- nyújtottam ki a telót.
-Hali- intett Luke, még ha ezt Kiki nem is láthatta.
-Szia... Kiki- olvasta le a nevet Ash.
-Hi!- ordította be Caum.
-Or hey- vágta rá Michael, mire ők ezen valamiért marha szórakozottan felnevettek a húgommal együtt, de én csak néztem magam elé.
-Ennyi? Csak ők négyen?-kérdezte.
-Meg, ha a kedvenc bandád nem lenne elég, itt van a szeretett nővéred is- vágtam rá szarkasztikusan, mire elnevette magát.
-Jó, akkor jövök hatodiknak- válaszolt feldobottan.
-Itt várunk- tettem le mosolyogva.
-Engem csak ott fogtál meg, amikor mondtad, hogy a banda mellett te is itt vagy- mosolygott Ashton, amitől akaratom ellenére nekem is mosolyra húzódott a szám. Eddig még nem néztem meg olyan nagyon a srácot, de az már így is feltűnt, hogy amikor ő mosolyog, mindenki mosolyog.
-A banda nem is kell- nevetett Luke is, mire hárman marha jól szórakoztak, de Calum meglepően csöndben ült mellettem, miközben elmerült a gondolataiban.
-És, mi járatban ma is erre?- váltottam témát.
-Először is, érdekelt, hogy élsz e, vagy csak kidobtad Cal számát, másodszor, életemben nem ettem olyan jó pizzát mint itt, harmadszor meg tetszett az öböl végi partszakasz és újra kijöttünk- válaszolta Mikey.
ESTÁS LEYENDO
I didn't know you surf Cal |2|
FanficHát... így történt az, hogy kettesben álltam egy női vécében a 5sos basszusgitárosával. Egyáltalán nem abszurd helyzet, tegnap ugyanígy járta Lady Gagával, csak ő legalább lányként tartózkodott a helyiségben. Khm... szarkazmus.