32

93 10 3
                                    

Az ébresztőm zenéjére ébredve, fáradtan kapcsoltam le a telefont. Hát igen... kemény hat óra alvás, az arcom minden négyzetcentiméterén a megszáradt sós könnyem, a hajamat meg úgy elfeküdtem, ahogy csak lehetett. Életemben nem esett annyira nehezemre felkelni, mint ezen a csodálatos keddi napon, amikor tudtam, hogy egy üres szoba és egy cetli vár csak odakint. Meg szegény tudatlan Calum, akire kapásból rázúdítom az összes bajom amint meglátom.

Nagy nehezen felállva az ágyról, felhúzva a redőnyt, megpróbáltam megszokni a fényt, de rá kellett jönnöm, hogy nem csak a retinaégető nap gátol a látásban, hanem az egész hajkoronám is. Miután lazán összefogtam a hajam, valamilyen szinten rendbeszedtem a szobám és ezt követte az arcom is, így megindultam a fürdőszoba felé.

A kis helyiségbe lépve, a kisebb szívrohamot követően, lemostam az arcom, de nem segített sokat, mert marha szarul néztem ki. Miután felfogtam, hogy csak a smink segítene a pofámon, szórakozottan felhorkantam és Szörnyella De Frász stílusban léptem ki a konyhába, ahol megcsináltam a kávémat. Míg a monoton barna lötty folyását hallgattam, a kíváncsiságom legyőzte a türelmemet, így megindultam a húgom volt szobája felé.

Óvatosan kinyitva az ajtót, először körbe akartam nézni, hogy megbizonyosodjak a károktól, de döbbenten konstatáltam, hogy a szoba üresen állt. Se egy plakát, se az ágynemű, se semmi személyes cucc, csak az alap garnitúra, ami anno a húgomat fogadta, amikor beköltözött. Szomorúan körbefordulva a szobában, azonnal hiány és szégyenérzetem támadt, így pánikosan kerestem egy kis jelét annak, hogy a húgom nem haragszik. Tegnap kikeltem magamból, nem kaptam esélyt arra, hogy átgondoljam a dolgot, így kapásból cselekedtem.

A szobában körbefordulva, végül a tekintetem megakadt egy fehér cetlin a parafatáblán, így egy másodperc alatt odateleportáltam és letéptem a feliratot.

"A barátnőmhöz költöztem, ha véletlenül érdekelne" olvastam le a feliratot, de a győzedelmes mosoly elmaradt, helyette a könnyeimmel küszködve, hirtelen úgy éreztem, hogy valamit filmesen el kell hajítanom.

Tekintve, hogy a papír nem repült messzire, kapásból a parafatáblához nyúltam, de amint le akartam venni, döbbenten konstatáltam, hogy a rücskös felület helyett, egy papírszerű valami volt a tábla másik oldalán. A parafa felületet leakasztva, kérdőn fordítottam meg a táblát, de amint megláttam, hogy mi állt rajta, le is ejtettem azt.

"Hogyan hozzuk össze Calum Thomas Hoodot Cleo Montgomeryvel"- állt a tábla tetején, alatta pedig szépen rendezetten sorakoztak az infók, fotók és tervszakaszok.

1. Cleo a 5sosról érdeklődött, szóval ma kezdődik a terv! Calum hétfőn a plázában fog tartózkodni. Megkérem Marcot, hogy öntse le Cleot, aki ezek után a vécébe fog menni. Eközben én ráuszítom a fanokat Calumra, aki a folyosón rohanva, remélhetőleg berohan a csajmosdóba.

2. Michael állandóan pizzázik, tuti összefutnak, a többiek meg nem szeretnek plázázni, ezért biztos kint lesznek a strandon, ami  a nővérem kedvenc helye.

3. Marco akkor hagyja el a helyet, amikor megadom a jelzést, hogy Luke és Ash kint vár.

4. Megtaláltam Calum számát Cleónál, ha nagyon nem jön össze, akkor tudatalatt egész kedden 5sost fogok hallgatni, mint mindig.

5. Meghívtak a strandra, most fogok indulni, de előtte leszögezem a tervet. Lefoglalom Lukeot, Ashtont és Michaelt, hogy Calum el akarjon menni sétálni a nővéremmel.

6. A barátnőmnél alszom, hogy Calum nyugodtan feljöhessen.

7. Haza kellett jönnöm, de látszólag nem elég a nyomás, Calumnak valahogy szégyenérzetet kell okozni, hogy utána merjen lépni.

8. Hallottam, hogy ötkor akarnak találkozni a strandon, a rajongókkal elhúzzuk Calum idejét, hogy késsen.

9. Calum megcsókolta a nővérem, az utcán láttam, szóval a terv eddig rendben.

10. Keveset tartózkodom otthon, hogy Calum nyugodtan feljöhessen.

11. Cleo nem otthon aludt! ISMÉTLEM! CLEO NEM OTTHON ALUDT!

12. Ki kell derítenem, hogy mi történt Caluméknál, de megjegyzem, hogy Calum egy hetes évforduló randit talált ki. Láttam, ahogy egy étteremhez érnek- olvastam le az utolsó pontot is.

A testvérem utáni aggodalmat hirtelen felváltotta a hitetlen sírás. Ahogy a csókolózós kinyomtatott képeinket is átnéztem, megakadt a tekintetem még valamin.

Calum Hood: Cal egy csendes gyerek, aki tiszteli a másikat, de lehet vele hülyülni is, tud csendben maradni és csak az igazit keresi. A tökéletes partner számára a nővérem, aki ezen a téren még egyáltalán nem tapasztalt, Calum odalenne azért, ha ő vezethetné be ebbe a világba, ráadásul nem is engedné el, mert ő leginkább az örök szerelmet képviseli abból, ahogy reagál. Nem randizgat feleslegesen, neki volt eddig a legkevesebb kapcsolata, így csak egy tökéletes kell neki, aki személyiségben és kinézetben is Cleo. Ha egyszer egymásra találnak, tuti, hogy örökké együtt maradnak, szóval csak el kell érni, hogy megkapják a kellő löketet, hogy Calum boldog legyen.

A monológot olvasva, ismételten megráztam a fejem. Az egész egy hazugság volt, egy illúzió, amiben én hülyén fejest ugrottam. Az egész kapcsolatunk a húgom kreálmánya, aki még így sem engem helyezett a középpontba, ugyanis csakis Calum boldogsága érdekelte. Nem érdekelte, hogy én is érző lény vagyok, tulajdonképpen csak egy áldozati bárány voltam az istenének és ez a tény még azt is elhomályosította, hogy azt írta, tökéletes vagyok.

A könnyeim csak úgy hulltak, nem tudtam mit tenni, csak összerogyva bámultam a táblára és próbáltam felfogni azt, amit nem lehetett. A húgom egy kicseszett fanfictiont csinált az életemből!

A gondolataimba merülve, hirtelen összerezzentem, ugyanis a zsebemből felcsendült a Long way home.

-Szia! Bocsi, tegnap este már nem tudtam felvenni, elmentünk a srácokkal valahova- ködösített Calum bocsánatkérő hangon.

-Semmi baj- válaszoltam, próbálva leplezni a bazinagy gombócot a torkomban, de ez lehetetlen volt.

-Minden rendben?- kérdezte meg azonnal aggódó hangon.

-Nem- válaszoltam végül pár másodperc hezitálás után és ekkor esett csak le, hogy tényleg, semmi sincs rendben. A könnyeim abban a pillanatban megindultak. Nem tudtam megállni a sírást, így átengedve magamat a gyengeségnek, kitört belőlem minden. A szüleim csalódtak bennem, a kishúgom fontosabb volt nekik. Az említett húgom játszik az életemmel és lenéz. És az egyetlen kapcsolat, ami végül megmaradt a kicseszett életemből, csak Kiki kreálmánya. Azért voltam boldog, mert a húgom megszállott rajongása okozott ringlispílben ültem. És én ezt nem akartam. Nem akartam, hogy a húgomnak igaza legyen. Nem akartam, hogy ő döntse el mi a jó nekem, ebben az esetben Calumnak. És nem akartam, hogy egy kitaláció legyen az egyetlen kapcsolatom. Nem akartam azért Calummal lenni, mert a húgom ezt találta ki nekünk...

A sírásom közepette, hirtelen motoszkálást hallottam a vonal másik végéből, majd a beállt csendbe Calum határozott hangja csendült fel.

-Indulok!

I didn't know you surf Cal |2|Where stories live. Discover now