Hellü ben geldim!
Bugün sizi biraz üzebilirim.
Sonra küfür yemek istemiyorum.Bir arkadaşımız Elijahistemişti bende hemen yazayım dedim.
Nasılsınız bu arada?Keyifli okumalar.🎈
Bölüm şarkısı;
Amber Run - I FoundKaranlık koridorda sessizce ilerledim. Etrafta hiçbir şey yoktu. Üzerimdeki kırmızı elbiseye gülümseyen gözlerle bakıyordum. Karşıma çıkan kırmızı kapı ile ilk başta ürkmüştüm. Kapın kulpunu aşağıya doğru indirdim ve araladığım kapıdan içeriye adımladım.
Mum ışıkları ile aydınlanmış odaya göz attım, kırmızılar ile doluydu. Salonun ortasındaki masada kırmızı güller, bizim güllerimizdi. Yüzüme yerleşen gülümsemeyle onu aradı gözlerim. Birkaç adım daha atmıştım. Ensemde hissettiğim nefesin ona ait olduğunu biliyordum. Kocaman gülümsemem ile ona dönmüş, sıkıca sarılmıştım. Ellerini belime yerleştirmiş ve hafifçe sıkmıştı. Bedenlerimizi ayırdım ve o kusursuz yüzünü inceledim.
"Seni çok özledim sevgilim."
Gülümseyerek beni izliyordu. Yanağındaki elimi alarak öpmüştü.
"Seni bekliyordum leydim."
Yutkundum, elimden çekerek odanın ortasına ilerletmişti. Birden çalmaya başlayan müzikle gerilmiştim. Çünkü bizim şarkımız çalıyordu, son şarkımız.
[ A Thousand Years ]
(Buradan sonrasını okurken bunu dinlerseniz daha güzel olur.)Elleri bedenimi sararken bende kendimi ona bırakmıştım. Şarkıda sessizce dans ederken dudaklarımdan şarkının kelimeleri dökülüyordu.
"How can I love when I'm afraid to fall?
(Düşmekten korkarken nasıl sevebilirim)"
Yutkunup susmuşken bu sefer de onun sesi duyuldu."But watching you stand alone.
(Ama seni yalnız başına izliyorum)"Yüzümde oluşan buruk gülümsemenin farkındaydım. Şarki devam ederken ona daha sıkı sarılmıştım. Neler olacağını biliyormuş gibi sıkıca sardım kollarımı ona.
Gözlerimden yaşlar süzülürken onu tekrar görmenin verdiği sevinç de vardı içimde.
"Seni hep seveceğim."
Duyduğum cümle ile gözlerimi korkuyla açmıştım. Ne kadar istesemde başımı ona çeviremiyor, olacakları engelleyemiyordum. Ağlamaya devam ederken onun adımlarına uyuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
《𝐌𝐔𝐋𝐓İ𝐅𝐀𝐍𝐃𝐎𝐌 𝐇𝐀𝐘𝐀𝐋 𝐄𝐓》
FanfictionBütün kurgu kɑhrɑmɑnlɑrı ile hɑyɑl zɑmɑnı. Fɑrklı kurgulɑr ile hɑyrɑn olduğunuz kɑrɑkterle hɑyɑl kurun! Mɑrvel hɑyɑl et kitɑbındɑn mutliye dönmüştür!