Thor Odinson

1K 66 56
                                    

Helloo!

Yoktum bir süredir nabersiniz?

Thor yazmıyordum ne zamandır, Loki gibi ona da bir Tanrı yapalım madem.

Keyifli okumalar. ✨

Nyx kızına gururla baktı, onun kaderini biliyordu. Neler yapacağını, kimlere acı çektireceğini, kimlere korkuyu tattıracağını biliyordu.

Erebus, tanrılar adına düzenleyecekleri kutlama için çağırmıştı huzuruna. Y/N eğildi hafifçe anne ve babasının karşısında. Kardeşlerini etrafta görmemek onu şaşırtmıştı.

"Y/N, kutlamada bir Tanrı veya Tanrıça ile savaşacağını biliyorsun."

Genç kız başını salladı. Her yıl bir kutlama düzenlenir ve kardeşlerinden biri başka bir Tanrı veya Tanrıça ile savaşırdı. Sıra kendisine gelmişti. Gururluydu, kiminle savaşacağını da merak ediyordu.

"Kimi uygun gördünüz Yüce Nyx?"

Savaşacakları kişiye daima anneleri karar verirdi. Tanrıların Tanrısı yüce Zeus bile Nyx'den çekinirdi. Herkes ona saygı göstermek zorundaydı.

"Gök gürültüsü Tanrısı Thor ile savaşacaksın. Hünerlerini görmek istiyorum."

Gülümsedin annene, elinden geldiğince karşı koyacak ve onu yenmeye çalışacaktın.

Thor güçlü bir Tanrıydı. Namını çok duymuştun fakat gözün korkmadı. Senin gücün de hiçe sayılacak bir şey değildi.

Gece Tanrıçası Nyx ve Karanlığın Tanrısı Erebus'un 3. Çocuklarıydın sen.

Korkunun ve karanlığın gücü içindeydi. Kardeşlerinden daha üstün ve güçlüydün.

"Bu zevkli olacak."

Tekrar eğilmiş ve huzurlarından çekilmiştin. Hazırlanman gerekiyordu.

Kutlama birazdan başlayacaktı, dikkat çekici görünmeyi seviyordun ve öyle de olacaktı.

Hizmetlinin getirdiği kırmızı elbiseyi giymiş, tacını da takmıştın.

Odandan çıkarak arenaya doğru ilerledin. Karşılaşma orada olacaktı. Sessizce bir kenara oturmuş ve aileni dinlemeye başlamıştın. Şimdiye kadar nadir kişiler seni tanımıştı. Öyle olması istenmişti.

"Kutlamamıza hoşgeldiniz Tanrılar ve Tanrıçalar! Her yıl olduğu gibi bu yıl da kutlamayı bir karşılaşma ile başlatacağız."

Nyx konuşmaya devam ederken bakışların Thor'u bulmuştu. O da seni inceliyordu. Kim olduğunu bilmiyordu ve merak etmişti. Göz alıcı derecede Güzel görünüyordun.

Thor'u es geçerek anneni dinlemeye devam ettin.

"Bugün Yüce Odin'in Oğlu Thor ve en küçük kızım Y/N karşı karşıya gelecekler. Merakla beklediğinizi biliyorum."

Derin bir nefes aldı annen, o sırada Thor ayaklanmıştı. Onunla beraber sende ayağa kalktın.

"Karşılaşma başlasın!"

Thor yeri sarsacak derecede zemine basmıştı. Mavi kıvılcımlar etrafında dolanıyordu.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
《𝐌𝐔𝐋𝐓İ𝐅𝐀𝐍𝐃𝐎𝐌 𝐇𝐀𝐘𝐀𝐋 𝐄𝐓》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin