Tekrar ben! Bebeklerim hatırlıyor musunuz bilmiyorum ama bir özel bölüm yazmıştım. Loki ile beraberdiniz. Bu bölüm onun devamı, bu sefer bölümümüze tüm karakterleri ekleyebilirim gidişata bağlı. Her an bir şerefsizlik de yapabilirim bana kızmayın.
İlk yazdığım özel bölümü tekrar okumanızı tavsiye ederim.
Keyifli okumalar. 🎈
"Onu kendine getirmemiz gerekiyor."
Sessiz konuştuklarını düşünen arkadaşlarıma göz devirdim. Hey, yanımdasınız!
Ayağa kalkarak yanlarından ayrılmıştım, arkamdan farklı ifadelerle baktıklarını hissediyordum.
Son zamanlarda kendi içime kapanmıştım, bu onları üzüyordu ama elimden gelen bir şey yoktu. Kendimi böyle güçlü hissediyordum.
Kantinden çıkarak bahçeye ilerlemiş ve boş olan banka oturmuştum. Başımı gökyüzüne çevirmiş ve sessizce oturmuştum. Kendi kendime kalmaya ihtiyacım vardı.
Bacağımda hissettiğim şey ile irkilmiştim. Ani bir tepkiyle ayağımı havaya sallamıştım. Benden korkan küçük kedi hızla yanımdan uzaklaşmıştı. Elimi kalbime götürdüm ve göz devirdim. Etrafıma bakındığımda onu görmüştüm.
Bana gülümsüyor muydu?
Yanlış görüyor olmalıydım. Ayrılmak isteyen oydu, neden bana bu şekilde baksın ki.
Düşüncelerimi bir kenara iterek sınıfa ilerledim. Clint'in yanında yerimi almıştım.
"Y/N güzelim, bu gece parti veriyorum. Geleceksin değil mi? Lütfen gel."
Yavru köpek bakışları atarken ona gülümsemiştim. Kıramadığım tek kişi o olabilirdi.
"Benim olmadığım bir parti, parti değildir Clint."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
《𝐌𝐔𝐋𝐓İ𝐅𝐀𝐍𝐃𝐎𝐌 𝐇𝐀𝐘𝐀𝐋 𝐄𝐓》
FanfictionBütün kurgu kɑhrɑmɑnlɑrı ile hɑyɑl zɑmɑnı. Fɑrklı kurgulɑr ile hɑyrɑn olduğunuz kɑrɑkterle hɑyɑl kurun! Mɑrvel hɑyɑl et kitɑbındɑn mutliye dönmüştür!