Selam bebeklerim.
Bir duyuru yapmaya geldim. İki tane yeni hikaye yazmaya başladım.
İlkti kurtadamlar, büyücüler, kahinler yani doğaüstü varlıklarla ilgili.
𝑼𝒀𝑼𝑴 [• 𝑨𝒚 𝒗𝒆 𝑮ü𝒏𝒆ş'𝒊𝒏 𝒓𝒖𝒉𝒍𝒂𝒓ı •]
Onlar güneş ve ayın temsilcileriydi. Onlar yabancı iki arkadaştı. Büyük savaşın ortasında kalmış iki aşık, hayatları sadece görevlerinden ibaretti. Eğer onlar beraber olursa tüm kurtlar tehlikeye girecekti.
A
na karakterlerimiz Bill Skarsgard ve Madeline Petsch.
Şimdi diğer hikayeye gelelim. Elijah Mikaelson ile ilgili bir hikaye.
𝑆𝑎𝑢𝑑𝑎𝑑𝑒 [• 𝐸𝑙𝑖𝑗𝑎ℎ 𝑀𝑖𝑘𝑎𝑒𝑙𝑠𝑜𝑛 •]
Anlamıştım, onu ilk gördüğümde anlamıştım. Beni tanıyordu, hayatımda olup biten her şeyi biliyordu. O hatalarını izlemişti. Kendi hatalarını, kardeşlerinin hatalarını.
Söz vermişti bana, yalan söylemeyecekti. Söylemişti, bin yaşındaki o adam bana yalan söylemişti. Ben onun için kurallarımı çiğnemişken o küçük bir sözü tutamamıştı.
Onlar birer canavardı. Kardeşi aradığım adamdı, öldürmem gereken adam. Ama o buna izin vermemişti, o kardeşi için beni harcamıştı. Tüm hayatımı harcamıştı.
Elijah Mikaelson benim hayatımın aşkıydı ama hayatımı bitirmekten hiç çekinmedi. Hayatımı ellerim arasından çekip aldı. O benim hayallerimi yıkan adamdı, o benim aşık olduğum adamdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
《𝐌𝐔𝐋𝐓İ𝐅𝐀𝐍𝐃𝐎𝐌 𝐇𝐀𝐘𝐀𝐋 𝐄𝐓》
FanfictionBütün kurgu kɑhrɑmɑnlɑrı ile hɑyɑl zɑmɑnı. Fɑrklı kurgulɑr ile hɑyrɑn olduğunuz kɑrɑkterle hɑyɑl kurun! Mɑrvel hɑyɑl et kitɑbındɑn mutliye dönmüştür!