Loki

3.7K 174 214
                                    

Gönlümün biriciği Loki

Canlarım Loki hastası olarak yine Loki ile geldim djowndkwks


Yüce Zeus'un biricik kızı, Tanrıların en güçlü ve zeki savaşçısı, güzeller güzeli prenses evinden uzaklaşacak ve Asgard'a ilerleyecekti. Bütün tanrılar onun küçümsenmeyecek gücünü göreceklerdi. Ve işte o zaman gelmişti.

(Nasıl bi giriş bu ya dkwndoqk)

Hazırlanmış ve babanın huzuruna gelmiştin. Gitmeden önce bütün bilgileri öğrenmen gerekliydi. Buz devleri büyük bir güç geçirmiş ve Asgard'a saldırmaya hazırlanıyorlardı. Odin kendine güvenememiş ve yardım istemişti. Zeus ise en güvendiği komutanını gönderecekti, yani seni. Askerlerini hizaya sokmuş ve gitmek için hazırdın. Heimdall'a seslendiğinde askerlerin ile beraber Asgard'a gelmiştiniz.

Odin, eşi ve iki oğlu seni bekliyorlardı. Odin'in tahtına doğru ilerlerken yanında en güvendiğin askerin Max vardı. Selam verirken yeşil gözlü tanrının sırıttığını fark etmiş ama sesini çıkarmamıştın. Doğruluğunda Odin ayaklandı ve konuşmaya başladı.

"Zeus'un kızı Y/N, burada olduğun için bize şeref veriyorsun."

Böyle şeyleri sevmezdin fakat ses çıkarmadın. Bilgileri alıp işine koyulmak istiyordun. Savaş denildiği zaman soğuk kanlı ve cani biri olurdun. Bazen duygusuz olduğun tanrılar arasında dahi konuşulurdu. Bir kadın olarak savaşcı olmak zordu ve sana inanmayanlara korkuyu hissettirmiştin.

"Savaşta sana oğullarım eşlik edecek. Thor ve Loki. Savaş ile ilgili bilgileri Thor sana anlatacaktır."

Bir adım ilerledin, Thor ne kadar güçlü olsada plan yapmakta zeki olduğu söylenemezdi. Güç her şey değildi.

"Yüce Odin, Planları yapacak kişinin biraz zeki ve kurnaz olması gerekir. Oğullarınız arasında yanlış seçim yapmışsınız."

Thor sinirlenmişti, Loki ise şaşırmış ve sevinmiş gibiydi. Böyle ruhsuz bir adamın ne yaşadığını ve hissettiğini çözememiştin. Odin sinirlendi ve sesini yükseltti.

"Ben böyle uygun gördüm ve böyle olacak!"

Derin bir nefes aldın ve bir kaşını yukarıya kaldırdın.

"Yüce Zeus yardım istediğinizi söylemişti, ölüme gönderecek asker istediğinizi değil."

Bir adım daha ilerledin.

"Bize zeka gerekiyor, güç elimizde fazlasıyla var. Buz devleri gibi kurnaz düşünen biri. Ve öyle biri elimizde varken kullanmamak aptallık olur. Tabi siz de bunu düşünmüşsünüzdür ama."

Yaptığın ima Odin'i sinirlendirirken Loki'nin sırıtmasana sebep oluyordu. Thor bir anda üzerine yürümeye başladığında Max kılıcını çekerek boğazına dayadı. Olayların karışacağını bildiğin halde kılıcını indirmesini söylemedin.

"Ben Yüce Odin'in oğlu Thor..."

Başını Thor'a çevirdin ve sakinlikle konuşmaya başladın.

《𝐌𝐔𝐋𝐓İ𝐅𝐀𝐍𝐃𝐎𝐌 𝐇𝐀𝐘𝐀𝐋 𝐄𝐓》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin