Hello!
Geliyor gelmekte olan! Fragmanı nasıl buldunuz?
Bence Wanda haksız çünkü o kendi çıkarları için kullandı Strange ise dünyayı kurtarmak için.
Şimdiden özür diliyorum ballarım, bugün biraz mutsuzum da.
:)
Keyifli okumalar. 🔮
"Wong yeter artık. Bir çaylağı başıma attın resmen!" Wong beni yine dinlemiyor ve elindeki kitapları yerleştiriyordu.
Strange denen bir çaylağı başıma bırakmışlardı, sırf bana eziyet olsun diye. Elime birkaç kitap aldım ve Wong'un yanına ilerledim.
"Branden ile Strange'i değişebiliriz. Lütfen, bir şeyleri öğrenmek için çok az çaba gösteriyor." Bana inanmaz bakışlar gönderiyordu.
"Hadi ama Y/N, adam her gece benden bir ton kitap alıyor. Çabalamadığına beni inandıramazsın." Pes etmiştim. Wong bu konuda bana hiç yardımcı olmayacaktı.
Rafların arkasından bir devrilme sesi geldiğinde kaşlarımı çattım ve oraya ilerledim.
Strange yere düşürdüğü kitapları sessiz bir şekilde toplamaya çalışıyordu. Ne kadar da sessiz...
Kitapları alarak doğruldu. Karşısında beni gördüğünde ise şaşırmıştı.
"Bu saatte kütüphane kapalı oluyor. Bizi mi dinliyorsun Strange?" Yalan söylememek adına bakışlarını benden kaçırdı. Bense göz devirmiştim. Yanıma yaklaştı ve kitapları kenara bıraktı.
"Beni başından def etmeye çalışma. Söz veriyorum daha çok çabalayacağım." Beklentiyle bana bakarken ofladım. O böyle bakarken hayır diyemezdim. Neden diye sormayın.
"Pekala."
•
"Hadi Strange daha sert vur!" Yükselttiğim sesimle gaza gelmiş olmalıydı ki bu sefer daha sert vurmuştu.
"Beni yıkmak için yeterli değil." Sözlerimle sırıtmış ve bir adım geriye çıkmıştı. Tekrar saldıracağını biliyordum.
Hızla bana yaklaştı ve elindeki sopayla bana doğru yaklaştı. Sola vuracakken yönünü değiştirdi ve sağa vurdu. Bu hareketini beklemiyordum, karşılık verememiştim.
Bacağımdaki acıyla yüzümü buruşturdum.
"Bu beni yıkmak için yeterli." Endişeyle yanıma geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
《𝐌𝐔𝐋𝐓İ𝐅𝐀𝐍𝐃𝐎𝐌 𝐇𝐀𝐘𝐀𝐋 𝐄𝐓》
FanfictionBütün kurgu kɑhrɑmɑnlɑrı ile hɑyɑl zɑmɑnı. Fɑrklı kurgulɑr ile hɑyrɑn olduğunuz kɑrɑkterle hɑyɑl kurun! Mɑrvel hɑyɑl et kitɑbındɑn mutliye dönmüştür!