Karşımdaki güçlü bedene karşı bir yumruk daha atmıştım fakat hiçbir şekilde işlememişti. Pes etmeyeceğimi biliyordu.Attığı yumruk karşısında geriye doğru kaçmıştım. Karnına doğru tekme atacakken bacağımı tutmuş ve beni geriye doğru itmişti. Bu beklemediğim karşılık sayesinde yere düşmüştüm. Üzerime doğru eğilmişti.
"Kaybettin Y/N." Keyifli yüzüne karşı daha çok hırslanmıştım. Çıplak omzundan tutarak onu kendime doğru çektim.
"Belki." Dilimi hızlıca alt dudağımda gezdirmiş ve bakışlarımı dudağına doğru indirmiştim. Yutkunduğunu fark ettiğimde hafifçe sırıttım.
Kendini bana bıraktığında hızla onu yere çekmiş ve üzerine geçmiştim. Bedenini sıkıca yerde tutarken yüzüne doğru eğildim.
"Kaybettin Derek." Affallamıştı. Yüzündeki gülümseme beni ele geçirecek cinstendi. Hızla üzerinden kalktım. Ellerimi saçlarıma geçirdim ve derin bir nefes aldım.
Derek yerden kalkmış koltuğun üzerindeki kazağını almıştı. Onu üzerine geçirirken yutkunmuştum. Vücudu fazla mükemmeldi.
"Beni izlediğini hissediyorum Y/N."
Bakışlarımı kaçırmış ve koltuğa doğru ilerlemiştim.
"Hislerin kuvvetli değil sanırsam." Yalanım pek inandırıcı değildi. Tamamiyle onu izliyordum.
Büyük kapı gıcırtılar ile açıldığında kimin geldiğini görmek için başımı o tarafa doğru uzattım. Stiles ve Scott çekingen tavırlar ile bize yaklaşıyordu.
"Çocuklar Derek bugün küçük betasına karşı yenildi."
İmalı sözlerim karşısında Derek sırıtmıştı. Çocukların bakışları vücuduma döndüğünde koltuğun üzerinden ceketimi almıştım. Ergenler fazlasıyla rahatsız ediciydi. Ceketimi giydikten sonra koltuğa tekrar yerleştim.
"Sorun ne Scott?" Derek'in sorusu ile bakışlarımı onlara çevirdim. Söylemeye çekindikleri bir şeyler vardı.
"Derek sorunumuz fazlasıyla büyük. Bugün okula bir kız geldi." Gözlerimi kocaman açarak ayağa kalktım.
"Yine mi aşık oldun?!" Tepkim karşısında affallamışlardı. Bu sefer söze Stiles atladı.
"Hayır, kimse aşık olmadı Y/N. Gelen kızın bir doğa üstü olduğunu düşünüyoruz. Çok garip görünüyor. İsmi Elena Gilbert." Kaşlarımı çatmıştım ve onlara yaklaşmıştım.
"Elena Gilbert? Stiles emin misin?" Stiles başıyla onaylarken Derek bana yaklaşmıştı.
"Y/N onu tanıyor musun?" Yutkunmuştum. Elena buradaysa diğerleri de gelmiş olmalıydı. Geçmişimden kaçarken tekrar onlara yakalanmıştım.
"Eski bir dost diyebilirim. Buraya neden geldiklerini öğrenmeliyiz."
Neler olduğunu anlamadıklarını biliyordum. Merak ediyorlardı fakat şuan pek de sırası değildi. Asıl önemli olan onların neden buraya gelmiş olduğuydu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
《𝐌𝐔𝐋𝐓İ𝐅𝐀𝐍𝐃𝐎𝐌 𝐇𝐀𝐘𝐀𝐋 𝐄𝐓》
FanfictionBütün kurgu kɑhrɑmɑnlɑrı ile hɑyɑl zɑmɑnı. Fɑrklı kurgulɑr ile hɑyrɑn olduğunuz kɑrɑkterle hɑyɑl kurun! Mɑrvel hɑyɑl et kitɑbındɑn mutliye dönmüştür!