Ben geldim!
Bu bölümü bir okuyucuma yazıyorum, nickini yazmaya üşendim o kendini belli eder hfosbfka
Biraz sade bir bölüm olacak. Süper güçsüz falan.
"Y/N acele et. Geç kalacağız!"
Noora'nın tekrar seslenmesi ile çantamı alarak odadan çıkmıştım.
"Hadi çıkalım."
Noora beni süzmüş ve kapıya yanlasmıştı.
"Y/N burası New York değil. Üzerindekiler ile dışarıya çıkarsan donacaksın."
Söylediklerinden sonra bir onun kıyafetlerine bir de kendi kıyafetlerime bakmıştım. Sanırım haklıydı.
"Bekle hemen geliyorum."
Odama tekrar girerek dolabıma ilerledim. Yeni yerleştirdiğim dolabımdan krem bir palto olarak üzerime geçirdim.
Hızla evden çıkarak okula ilerlemiştik.
Birkaç gün önce Norveç'e taşınmak zorunda kalmıştım. Ailem hep yanımda olmadığı için Noora ile kalmaya karar vermiştim. Tabii onlar için bu konu pek de iyi değildi. 4 kişi eve sığmak zorunda kalacaktık.
"Heyecanlı mısın bakalım?"
Omuz silkmiştim.
"Pek heyecanlı olduğumu söyleyemem. Okul sonuçta."
Cevabıma göz devirdiğini görebiliyordum. Okula geldiğimizde bir kız grubu Noora'ya el sallıyordu.
"Arkadaş grubum, gel seni tanıştırayım."
Onu başımla onaylamış ve kızların yanına ilerlemiştim. Kızların beni merak ettiği bakışlarından belli oluyordu.
Noora öne çıkmış ve kızları benimle tanıştırmıştı.
"Kızlar bu kuzenim Y/N, New York'tan birkaç gün önce geldi."
Kızlar kendi isimlerini de söyledikten sonra onlara gülümsemiştim.
"Memnun oldum kızlar."
Onlarda aynı şeyi söylediklerinde gülümsemem genişlemişti.
Küçük bir sohbete dalmışken Vilde karşıdan gelen çocuklara dönmüştü.
Çocuklar bize iyice yaklaştığında aralarında tanıdık bir yüz görmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
《𝐌𝐔𝐋𝐓İ𝐅𝐀𝐍𝐃𝐎𝐌 𝐇𝐀𝐘𝐀𝐋 𝐄𝐓》
FanfictionBütün kurgu kɑhrɑmɑnlɑrı ile hɑyɑl zɑmɑnı. Fɑrklı kurgulɑr ile hɑyrɑn olduğunuz kɑrɑkterle hɑyɑl kurun! Mɑrvel hɑyɑl et kitɑbındɑn mutliye dönmüştür!