Loki odinson

50 2 0
                                    

Lokitokimizin finali adına bir bölüm.

Güçlerini kullanacağım ama fazla değil, genç bir loki düşünün!

Keyifli okumalar.🎈

"Loki yeter!"

Karşımızda duran büyücü yılan haline bürünmüş Loki'ye sinirle bakıyordu. Ne ona dokunabiliyor ne de yanına yaklaşabiliyordu. Ondan fazlasıyla korkuyordu. Neredeyse tüm büyüleri bilen bu adam bizler gibi olan Loki'den neden korkuyordu?

İşte bunu hiçbirimiz çözemiyorduk.

Loki kendi bedenine büründüğünde karşısındaki büyücüye yan bir gülüş atmış ve yanımdaki yerini almıştı.

"Bu sefer de etkilenmediğini söyleme bana."

Bu haline gülmüş ve koluna hafifçe vurmuştum. Onun tek arkadaşıydım. Nedeni ise diğer çocukların aileleri Loki ile konuşmalarını istemiyordu. Neden olduğunu bilmiyor ve sorgulamıyordum. Kıskanç bir insandım, onu kimseyle paylaşmak istemiyordum. Fakat bir yandan da onun için üzülüyordum. Neden ona böyle davranıyorlardı ki? Elimde olsa tüm Asgard'ı küçük böceklere çevirirdim Loki'ye böyle davrandıkları için.

"Y/N ders bitti, ne düşündüğünü merak ediyorum. Zihnine girmeme az kaldı. Kalkmaya ne dersin?"

Zihnime gireceğini söylediğinde hızla ayağa kalkmıştım.

"Loki bana söz verdin. Bunu yapmayacaksın!"

Ne düşündüğümü daha çok merak etmesini sağlamış olmalıydım ki muzipçe gülümsedi. Kafamdaki düşünceleri dağıtmam gerekiyordu.

Odin'in bir tek boynuzlu olduğunu hayal et Y/N. Odin pembe bir tek boynuzlu. Hey o Thor'u mu yedi?

"Y/N l-lütfen dur."

Kahkahalar ile gülerken elini karnına götürmüştü. Ona katılarak bende gülmüştüm. Hadi ama sen istedin!

《𝐌𝐔𝐋𝐓İ𝐅𝐀𝐍𝐃𝐎𝐌 𝐇𝐀𝐘𝐀𝐋 𝐄𝐓》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin