Ceva e strâmb. (Capitolul 27)

132 10 12
                                    

⚠️Capitolul conține scene +18

𝕶𝖆𝖙𝖍𝖊𝖗𝖎𝖓𝖊'𝖘 𝖕𝖔𝖛

Cina s-a terminat. Nu am mai schimbat nicio vorbă cu Draco pe parcurs așa că m-am ridicat de la masă și am plecat direct către ușa lui Theodore.

Vreau să-i demonstrez lui Draco că nu mă poate avea, și că nu totul e cum vrea el, vreau să-l stârnesc. Trebuie să vadă că nu mă poate deține, oricât ar dorii, și știu că o face.

Când ajung pe coridorul dormitoarelor băieților, și mai am numai câțiva metrii până la ușa lui Theodore, aud o voce din spatele meu ce mă face să mă întorc: "Ce discutai cu Malfoy înainte de cină? Am văzut că se cam apropia de tine." Spune puțin cam iritat de faptul că am vorbit cu Draco, cum și știam că va fi. Înaintează până când ajunge aproape de mine, numai câțiva centimetrii ne mai despart.

"Nimic nu e între noi, te asigur." Spun eu cu o voce suavă în timp ce-mi puneam mâinile pe după gâtul lui, privindu-l direct în ochi. El împinge cu limba obrazul, chicotind și își întoarce privirea într-o parte pentru două secunde, după care se apleacă la nivelul meu, mai aproape de buzele mele.

"Știi doar cât sunt de gelos." Murmură privindu-mă în ochi, după își mută privirea către buzele mele. "Arată-mi cât." Îi șoptesc eu seductiv la ureche, dându-mi puțin capul într-o parte pentru a-i lăsa săruturi mici și fine pe gât pentru a-l face să mă vrea și mai cu poftă.

Își înclină capul, lăsându-mi mai mult acces la gâtul lui, după îmi prinde mâinile sus și în mai puțin de o secundă mă trântește de ușa dormitorului său, începând să mă sărute nesătul. Continuă să îmi țină mâinile în pumnul lui prinse, deasupra capului meu dar ușor, ușor le dă drumul iar mâna lui cade cu palma deschisă între sânii mei și strânge de bluză. coboară încet la feminitatea mea, strângându-și degetele, masând ușor. Un gâfâit îmi iese din gură.

Îmi așez din nou ambele mâini pe după capul său, urmând ca mai apoi să alunece ușor pe umeri, înfingându-mi degetele în pielea sa și zgâriindul cu unghiile. El strânge din dinți de la durerea plăcută pe care a o simte.

"De aseară numai la tine îmi e gândul," Spune el respirând greu printre săruturi. "A fost o tortură că azi nu te-am văzut deloc pe la ore." Continuă masându-mi feminitatea prin blugi cu mișcări circulare iar eu scot un scurt geamăt.

Fără să mai pot răspunde cu ceva, aud pași ce păreau că urcă treptele. Un zâmbet mi-a apărut în colțul gurii în timpul sărutului. Am continuat, să-l sărut și mai pasional, trăgându-i capul mai aproape de mine.

Planul meu se desfășura exact cum mi-am propus. Mă uit cu colțul ochiului și îl văd pe Draco cum merge cu pași mult mai mari când ne fixează cu privirea, și își dă seama ce se întâmplă.

Îmi întorc privirea din nou către Theodore, sărutându-l și prefăcându-mă că Draco nu era acolo. "Deci pentru asta m-ai făcut să vin?" Se răstește el plin de furie și gelozie. Theodore se desparte din sărut când e întrerupt de către tonul pornit al lui Draco.

Când ajunge foarte aproape de noi, îl trage de lângă mine pe Theodore, și îi dă un mare pumn în față. Înainte să poată riposta, îl trag de mână spre mine. "Te rog, nu te lua cu el la bătaie, nu merită." Șoptesc eu uitându-mă la Draco, care auzea tot. "Mi-ai spus că nimic nu e între voi, de ce e gelos atunci?" Întreabă el deranjat.

"Phh, asta ți-a spus?" Pufnește Draco. "Eu doar am vrut să ne petrecem noaptea împreună dar ce aveți voi doi e mai mult decât bolnav." Theodore explică sucinduse cu trunchiul către Draco iar acesta se încruntă urât la el.

"Ne mai vedem." Spune întorcându-se înapoi către mine și îmi face cu ochiul. Mă dau la o parte din fața ușii, iar el intră în cameră, lăsându-mă singură cu Draco.

Îi arunc o scurtă privire lui Draco, după care înaintez pe coridor, către trepte iar tocurile mele erau sursa principală de gălăgie. Și după cum mă așteptam, m-a oprit din drum, trântind-mă fix de ușa dormitorului lui, atât de mult vrea o explicație chiar dacă n-o merită.

"De ce ai făcut asta?" Răsuflă el încă nervos ținându-mă prinsă între mâinile lui, palmele îi erau lipite de ușă. Se uită direct în ochii mei iar eu fac la fel, fără pic de vinovăție în privirea mea. "De ce crezi că ai merita o explicație?" Răspund eu încruntându-mă ușor. El evită contactul vizual, oftând. Văzând că nu răspunde, am continuat: "Cine ești tu pentru mine ca să meriți o explicație?"

Niciun răspuns. "Sau, mai bine spus, cine sunt eu pentru tine de ai devenit atât de gelos?" Imediat își reîntoarce ochii la mine, deschizându-și puțin gura vrând să spună ceva însă o închide la loc.

Îmi ridic o sprânceană la el și mă apropii ușor de urechea sa, în timp ce cu o mână îi masam erecția în creștere iar acesta își dă umerii pe spate la atingerea mea. "Nu am să mă mai repet. Răspunde." Îi șoptesc la ureche cu o voce suavă. "Katherine..." Începe el.
Încep să las mici săruturi de la ureche până la pielea gâtului.

"Te rog spune-mi că seara aia a însemnat ceva pentru tine, sunt sigur că și tu ai simțit conexiunea puternică dintre noi pentru că," Îmi mut buzele de pe gâtul său, infingându-le într-ale lui.

Termină sărutul, după care își lipește fruntea de a mea, respirând greu. "Pentru că numai la tine mă gândesc, și la fiecare mișcare pe care o făceai când dețineai controlul deasupra mea." Recunoaște el după mă sărută din nou plin de dorință.

Nu eram sigură ce simțeam, ceva era strâmb în tot planul meu și de abia acum mi-am dat seama. Tot timpul ăsta am fost sigură că el mă va vrea numai pentru el dar, niciodată nu m-am gândit la ce simt eu pentru el. E ciudat cum am simțit același lucru ca și el, probabil de asta am început să-i dau mai multă importanță, făcându-l gelos deoarece voiam să-l țin cât mai aproape de mine. A prins rădăcini adânci în mine și a făcut-o fără a-mi da seama.

Draco trage de mânerul ușii, iar aceasta se deschide în spatele meu. Intrăm amândoi în cameră, nerupând sărutul. Mă lipește de peretele din stânga mea și mă ridică iar picioarele mele îi înconjoară talia.

Începe să îmi sărute gâtul agresiv iar eu deja simțeam cum pielea o să mi se înroșească încurând.

"Stai pe poala mea și călărește-o ca și cum viața ta depinde de asta." Îmi ordonă el în șoaptă apropape de ureche cu o voce groasă.

___________________________________________
Ăsta da suspans! Păcat că începe școala, și nu vom mai avea atât de mult timp să postăm decât o dată pe săptămână 😐

The heirs of the Riddle familyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum