Ilusium. (Capitolul 13)

88 5 2
                                    

𝕮𝖆𝖗𝖑𝖆'𝖘 𝖕𝖔𝖛

Orele au trecut, iar petrecerea se apropie. Față de alte petreceri, aceasta era una diferită, cel puțin pentru mine. Trebuia să aflu mai multe despre Mattheo, și plănuiesc să nu dau greș aici.

M-am îmbrăcat cu o rochie mulată pe corp mov, ca nuanța vinului ce îmi contura perfect trăsăturile feminine ale corpului meu. Părul l-am lăsat în bucle lejer, e blond și foarte mătăsos.

Pentru că Astoria organizează petrecerea, mi-a luat-o înainte și a plecat către Camera Comună mai devreme ca să vadă dacă totul este în regulă.

M-am uitat la mine în oglindă și am oftat încercând să îmi elimin grijile. Mi-am conturat buzele cu un ruj roșu închis și m-am dat cu mascara. În picioare mi-am pus niște tocuri înalte negre de catifea.

Eram gata.

Coborând scările în grabă, văzusem că deja petrecerea începuse. Arunc o privire acoperind toată zona, după care Astoria cu Draco îmi ies în ochi. Erau la bar. Merg spre ei.

"Bună, Astoria." Zic așezându-mă pe locul liber din stânga ei. "Ai întârziat." Astoria spune aruncându-mi o privire rapidă în timp ce dădea pe gât un shot. "Știu." Răspund eu stins.

Muzica era tare, iar toți își făceau de cap. Era o mare zarvă. Draco stătea în fața noastră la bar iar Astoria stătea în dreapta mea pe scaun, dând pe gât alt shot de firewhiskey. Atmosfera începea să fie din ce în ce mai euforică.

Deja știam cum îl voi face pe Mattheo să îmi spună mai multe informații despre el. Și nu orice informații, ci unele mai întunecate, din trecutul lui și din familia sa. Am emoții, însă sper că îmi va ieșii planul.

"Draco, vrei să dansezi cu mine?" Astoria întreabă, ridicându-se drept în picioare și lăsând paharul gol la întâmplare pe masă. Astoria purta o salopetă cu mâneci scurte și cu picioarele la vedere.

Era de un verde-brad iar ce atrăgea cel mai mult la ținuta sa era sclipiciul și paietele croite pe material. Părul era desprins, lăsat pe umeri drept dar cu volum.

Amândoi s-au ridicat, Astoria trecând prin spatele meu, iar Draco i-a luat mâna rotind-o de două ori până ce au ajuns pe ringul de dans. Nu i-am pierdut din ochi printre mulțime, am continuat să-i privesc.

Amândoi încep să se miște pe ritmul muzicii de petrecere, plini de energie.

Mâna lui Draco s-a mutat pe ceafa Astoriei iar cealaltă mână încă pe talia acesteia.

Mi-am întors privirea înapoi la paharele din fața mea. Am luat paharul gol al Astoriei, turnând din paharul meu aproape tot lichidul în cel gol. Am scos din buzunar o mică punguță plină cu ilusium.

Era ca un drog ce te făcea moleșit, făcându-te să nu mai gândești ce vorbești. Te amețea cu totul. Las ca un sfert din praf să cadă în băutură, după care agit puțin paharul, pentru ca praful să se dizolve în lichid.

Așez paharul la loc, iar în dreptul meu îl pun pe cel aproape gol.

Îmi îndrept din nou privirea către Astoria și Draco. Fără să mai pot gândii, Draco și-a zdrobit buzele sale cu ale Astoriei. Ea a continuat să se distreze cu băiatul înalt și blond, în fața tuturor.

Draco a făcut loc cu mâna către coapse ei și a început să-i sărute gâtul din ce în ce mai pasional și flămând. Astoria era cu fața către mine, uitându-se cu o privire de glorie. Reușise să-l ademenească.

Gata să părăsească Camera Comună, Astoria îmi face cu ochiul când timp Draco îi spune încet, dar cât am putut auzii și eu la ureche: "Arăți atât de fierbinte în salopeta aia micuță, dar mi-aș dorii să o văd pe podea."

O trage sus, pe scările ce duc către dormitoarele băieților, ce erau foarte aproape de bar. Pierzându-i cu fiecare scară pe care o urcaseră, îmi întorc privirea înapoi la masă.

În fața mea, apare de nicăieri Blaise.

"Frumoasă petrecere, nu?" Întreabă cu o sticlă de firewhiskey în mână desfăcută. "Da, Astoria a avut grijă de fiecare detaliu." Spun schițând un scurt zâmbet pe buze, întinzând mâna cu paharul gol către Blaise.

Acesta îmi toarnă lichidul în pahar iar eu îl dau pe tot pe gât deodată. Am continuat să vorbim și să dau pe gât pahar după pahar. Începeam să mă simt copleșită de alcoolul pe care-l consumasem însă, mă simțeam bine.

Blaise se aventurează pe ringul de dans iar eu rămân singură.

Mă întorc involuntar în spate, către scările ce duc spre dormitoarele băieților și îl văd pe Mattheo coborând. Inima îmi tresare. Era îmbrăcat într-un costum negru, cu părul său brunet zburlit și veșnic ciufulit.

Salută câțiva Slytherini, până când face contact vizual cu mine, înaintând către bar.

Se așează lângă mine, pe fostul loc al Astoriei. Simțeam cum pulsul îmi accelerase de la sumedeniile de emoții ce se zbat în corpul meu. Arăta atât de bine.

"Frumoasă rochie." Complimentează el analizându-mă. Din reflex, răspund cu un simplu zâmbet scurt.

Văd cum ia paharul în mână și îl dă pe gât. Se strâmbă puțin de la gustul alcolului amestecat cu ilusium dar încă nu și-a dat seama. Asta e șansa mea.

"Deci...Unde e Katherine?" Întreb eu încercând să nu par suspicioasă, bătând ușor cu indicele în masă, puțin agitată.

Acesta se uită la mine deja puțin amețit. I-am pus cam mult ilusium însă, trebuia să fiu sigură că-l va face să uite de tot.

"Nu știu...Nu am mai vorbit de la prânz cu ea." Încă părea conștient, dar nici cât să analizele prea mult ce scoate pe gură.

Aprob din cap ușor, luând o scurtă gură din băutura mea la fel face și el.

"Ști, Mattheo...Niciodată nu mi-ai spus nimic despre tine așa că aș vrea să te întreb...De unde ai cicatricile?"

Îmi era frică de reacția sa. Nu știam dacă e îndeajuns de drogat ca să-mi poată răspundă sau nu.

Acesta se uită puțin urât la mine dar îmi zice: "Am fost abuzat de către tatăl meu când eram mai mic."

Nu eram pregătită pentru asta, chiar deloc. Curiozitatea mea crește. "De ce?" Continui eu și mai speriată de posibilul răspuns.

"A fost supărat când a aflat că mama a reușit să își facă horcrux-uri, având să afle că până la urmă îi furase cartea cu instrucțiunile necesare."

Deja părea amețit complet. Nu știam cine e mama lui sau despre ce carte vorbește? Mii de gânduri și teorii îmi vin în minte, nu înțelegeam nimic.

Știam că dacă a spus asta, drogul își făcuse treaba, așa că puteam începe să-l întreb orice.

___________________________________________
Vă las aici puțin în suspans, mai ales că petrecerea încă nu s-a încheiat și mai sunt multe lucruri ce se vor întâmpla. Nu uitați să votați și vă așteptăm părerile în comentarii!

The heirs of the Riddle familyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum