Atenție, capitolul conține scene +18 foarte explicite, așa că dacă sunteți sensibili la așa ceva vă rog eu nu citiți, nu vreau să rămâneți cu traume.
V-am lăsat mai sus o melodie potrivită pentru scena imaginată de noi, așa că ascultați-o dacă vreți să vă imaginați mai bine ce se întâmplă <3
___________________________________________𝕯𝖗𝖆𝖈𝖔'𝖘 𝖕𝖔𝖛
Fără a rupe sărutul în care eram prinși, Katherine face pași înainte, împingându-mă până ce mă face să mă așez în fund pe patul gol din spatele meu. Ea fiind încă în picioare, se desparte de buzele mele și se așează pe poala mea.
Se uită pentru câteva secunde în ochii mei, de parcă voia să îmi vadă pofta cu care o vreau. Și era adevărat, chiar o voiam. Viața mea era atât de plictisitoare fără Katherine, de asta am tot încercat să vorbesc cu ea deoarece cu fiecare zi ce trecea nu mă mai puteam concentra la altcineva decât la ea. Îmi venea în gând fără să îmi dau seama.
E ca și cum m-a infectat cu veninul ei și nu există vreun antidot care să-i facă față.
Începe să îmi sărute gâtul din partea în care am alunița, pe linia maxilarului, lăsând mici mușcături.
A început să mă călărească la început cu mișcări mai lente după, a mărit intensitatea. Mi-a prins imediat părul și l-a tras, făcându-mă să mă uit în sus la ea, dar ea avea ușor gura deschisă, respirând greu iar ochii ei sunt încă pe buzele mele, privind în jos.
Am început să-i sărut agresiv gâtul, ceea ce a făcut-o să tremure, coborându-mă încet pe piept. Am respirat amândoi greu cu cât împingerile noastre deveneau și mai rapide.
A dat drumul părului într-un final, iar mâna ei a căzut pe celălalt umăr al meu, alături de cealaltă. Mi-a dat desfăcut pelerina, aruncând-o în spatele ei și mi-a descheiat fără efort cămașa iar mișcările ei se opresc puțin pe moment dar după revin.
"Ești irezistibilă." Am respirat puternic în timp ce am luat o mână și am lăsat ca pelerina sa să cadă după, i-am tras pe cap bluza roșie ce mă înnebunea, dezvăluindu-i sutienul de aceeași nuanță de roșu.
Mă uit la ușă și îmi scot bagheta pentru a o încuia. Apoi am făcut un farmec de tăcere care a făcut-o să râdă.
"Chiar crezi că va fi utilă vraja asta?" Comentează ea încă amuzată.
"Da, vei vedea." I-am răspuns ridicându-mi bărbia pentru un sărut. Continui să cobor de la buze în jos, pe bărbie, după pe gât lăsând săruturi mici. Ajung la pieptul ei, unde continui cu săruturi mai dure. Îi desfac ușor de la spate sutienul cu o mână iar acesta cade pe mine. Îl iau și îl arunc într-o parte.
"Draco-" Răsuflă încet. Pronunțarea numelui meu ieșind din gura sa m-a slăbit într-un mod pe care nu l-aș putea descrie. Deja împingerile ei deveniseră mai puțin frecvente, eu eram singurul ce o mai făcea rapid.
"Ce, deja obosită?" Spun continuând să o sărut pe piept exact cum îi plăcea.
Am început încet să-i sug sânii iar ea și-a arcuit spatele cu plăcere.
M-am răsucit, ținând-o încă lipită de mine și am ajuns deasupra ei în pat. I-am desfăcut pantalonii, și i-am tras, lăsându-i să cadă pe jos. I-am apucat chiloții și i-am alunecat pe picioare. S-a sprijinit pe coate, uitându-se la mine. Aveam nevoie să o gust.
I-am tachinat clitorisul cu degetele, mutându-le încet. Corpul ei se încordă. "Draco, uh, la naiba." Geme ea mușcând-și buza de jos cu ochii în tavan.
CITEȘTI
The heirs of the Riddle family
FanfictionMattheo Riddle și-a creat o viață la Hogwarts, sau cel puțin așa părea până când trecutul îl prinde din urmă iar Katherine decide să vâneze același lucru pe care Mattheo îl caută cu disperare. Vor reușii ei oare să-și facă părinții mândrii și să-l r...