Vatan Uğruna 12. Bölüm

19 3 4
                                    

12. Bölüm

Ertesi gün Can, Kartal'ın mekanına gelir. Birlikte oturup çay içtikleri sırada Mustafa içeriye girer.

Kartal: Bir şey mi oldu Mustafa ?

Mustafa: Abi kapıda bir amca var. Adını namını duymuş ve başka çaresi kalmadığı için bizden yardım istemeye gelmiş. Ne yapalım yollayalım mı alalım mı ?

Kartal: Derdini sormadan niye yollayalım ? Alın içeriye elimizden bir şey gelirse yaparız.

Mustafa, başıyla onaylayıp kapıdaki amcayı ofise getirir. Adam içeri girerken saygıdan iki büklüm önünü iliklemeye çalışırken kendilerinden yaşça büyük birini bu halde görünce Kartal ve Can dayanamaz onlar ayağa kalkıp amcanın karşısında önlerini iliklerler. Amca bu hareketi görünce biraz yüzünde tebessüm oluşur.

Kartal: Buyur amca geç otur. Ne içersin ? Aç mısın ?

Amca: Sağ olasın beyim aç değilim bir çayınız varsa alırım.

Mustafa, Kartal işaret bile vermeden çayları getirmeye gider.

Can: Buyur amca anlat bize derdini.

Amcanın gözleri dolar: Evladım yani nasıl anlatılır bilemem. Öncelikle bütün kolluk kuvvetlerine söyledik hemen hemen her mahkemeye çıktık ama davacı olduğumuz kişinin eli kolu uzun olduğu için hiçbir dava lehimize sonuçlanmadı.

Kartal: Sorun nedir amca ?

Amca: Benim bir kızım var ellerinizden öper. O tek varlığım benim. Bir ay önce beni ziyarete geldiği sırada. Uçakta....

Dediği zaman amca ağlamaya başlar. Mustafa tam o sırada çayları getirip masaya koyar. Amca hemen elini çaya atıp boğazında ki o yumruğu yutmaya çalışır ki lafına devam edebilsin.

Amca: Uçakta bir yolcu benim kızıma bakarak cinsel organıyla oynuyor. Kızımda bunu videoya çekerek adamı uyarıyor adam onu dinlemiyor. Dilim varmıyor ama kızım üstüne doğru....

Derken tekrardan göz yaşlarına boğuluyor. Can'da Kartal'da öfkeden gözü dönmüş bir vaziyette amcayı dinlerken bu son duraksamada Kartal lafa giriyor.

Kartal: Tamam amcacım biz anladık. Şimdi ismi nedir, nerede oturur bilir misin ?

Amca: Valla zor durumda olmasam size gelmezdim. Bir sürü meşguliyetiniz vardır şimdi sizin ama diyorum ya eli kolu uzun diye davalar hep onun lehine sonuçlanıyor. Elini kolunu sallayarak gezsin istemiyorum.

Can: Merak etme amca iyi yapmışsınız bize gelmişsin. Bak benim de bir evladım vardı ama maalesef onu kaybettim.

Dediği sırada Kartal, biraz donuklaşır çünkü Can'ın oğlunun yaşadığı yönünde iddiaların henüz ne kanıtı ne de yalanı ortaya çıkmıştır.

Amca: Sağ olun. Çok sağ olun. Adres şurası kağıtta yazıyor. Beni durumdan haberdar ederseniz size çok müteşekkir kalırım.

Kartal: Sen merak etme amca bizde o iş.

Mustafa, amcaya eşlik ederek onu evine kadar götürür. Geri döndüğünde ise Kartal, adresi Mustafa'ya vererek bu işi halletmesini söyler. Can adresi alarak:

Can: Bu işle bizzat ilgilenmek istiyorum usta. Sen Ziya Bey ile görüş ben bu işi halledip gelirim.

Kartal: Sen oğlunu kaybettiysen ben de yeğenimi kaybettim usta. O yüzden bu konuda birlikteyiz. Hadi çıkalım.

Birlikte araçlarına binerek kağıttaki adrese gelirler. Kapıdaki korumalar bu kadar kalabalığı içeri almak istemeyince

Can bağırarak: Gidin patronunuza Can Gövez geldi deyin.

Vatan UğrunaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin