Vatan Uğruna 23. Bölüm

9 1 0
                                    

23. Bölüm

Masa üyeleri de Can ve Sefa'nın kaldırıldığı hastaneye gelirler. Onları Kartal ve Gürkan karşılar. Birlikte hastanenin kafetaryasında otururlar. Selim, lafa girer.

Selim: Kartal Reis, bu işi Victor mu yaptı ?

Kartal: Ondan başkasının gücü buna yetmez Selim.

Hasan: Liderimiz içerde can çekişiyor. Bence biz güçten düştük.

Gürkan, sinirlenerek: Kendine gel Hasan. Ne dediğinin farkında mısın ?

Kartal'da sinirlenerek: Victor kendisini bize tanıttı. Sıra bizde.

Konuşma sonlanınca Selim, Hasan ve Ozan müsaade isteyip araçlarına binerek evlerine doğru yola çıkarlar. Hastanenin biraz ilerisinde Selim, Hasan ve Ozan onları bekleyen bir kamyon adamı fark ederler ama çok geçtir. Adamlar silahlarını çekip araçları taramaya başlarlar. Hasan ve Ozan'ın aracı delik deşik olur. Selim'in de aracı delik deşik olsa da Selim'in şoförü son anda yan yola saparak kaçmayı başarır. Hasan ve Ozan'ın araçlarının lastikleri patlar ve durmak zorunda kalırlar. Kamyondaki adamlar tarayarak yanlarına doğru gelir. Kurşunlar yüzünden kırılmış camlardan içeriye silahlarını uzatıp her cesedi tekrar tararlar. İstanbul'un o caddesi kan gölüne döner. Selim evine kaçmayı başarır. Can'ın yakın arkadaşı Batuhan'da hastaneye gelir. Kartal ve Gürkan onu da ağırlarlar.

Batuhan: Victor bu kadarla kalmayacak. Can'ın bu hastaneden sağ çıkmasını istemediği için Rusya'dan Cellat adını verdiği kendi özel birliğini getirtiğini öğrendim.

Kartal: Uçakla mı getirtiyor ?

Batuhan: Evet, Arda ile anlaşmış onun havaalanına inecekler.

Kartal: İşte bu güzel bir haber.

Gürkan, şaşırarak: Adamın özel birliği geliyor Kartal. Bunun neresi iyi haber ?

Kartal: Victor bende Gürkan. Sen de Berk'i al.

Gürkan: Victor konusunda emin misin ?

Kartal: Eminim sen dediğimi yap. Batuhan sen burada Can'ın başına durur musun ?

Batuhan: Tabi ki, bir yere gitmeyi planlamıyordum zaten.

Kartal: Güzel.

Kartal, Mustafa'yı da alarak Arda'nın yanına gider. Arda, Kartal'ı kapıda ağırlayıp ofisine kadar eşlik eder.

Arda: Can Reis'e olanları duydum. Çok üzüldüm, elimden gelen bir şey var mıdır Kartal Reis ?

Kartal: İki yüzlülük yapma. Victor'un seninle anlaştığını biliyorum.

Arda, korkarak: Kartal Reis, biliyorsun ben par----

Kartal, lafını keserek lafa girer: Seni yediye böler bu yedi tepeye gömerim Arda. Ne zaman iniş yapacaklar ?

Arda: Yarım saate gelmiş olurlar.

Kartal: Güzel, havaalanındaki bütün adamlarını boşalt. Benim adamlarım onları karşılayacaklar.

Arda: Kartal Reis, bunu yapamam Victor beni öldürür.

Kartal: Ben de seni süründürürüm. Hangisi daha iyi ? Çabukcak ölmek mi yoksa sürünmek mi ?

Arda, zorunlu olarak başını aşağı yukarı sallayarak: Tamam Reis, nasıl dersen öyle olsun.

Özel uçak inişini yapar. İçinden 24 adam elinde çantalarla birlikte çıkar. Havaalanına giriş yaptıkları sırada karşılarında Kartal ve adamlarını görürler. Bellerindeki silahları çekemeden Kartal ve adamları, özel birlik üyelerini delik deşik ederler. Kartal, uçağın içine de küçük bir not bırakır. Victor bir saat sonra yanındaki adamına dönerek;

Vatan UğrunaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin