41. Bölüm
Alparslanı yanlarına alarak Can'ın mekanına geçerler. Kartal, Eren ve Can yukarda otururlarken Sefa ve Efe, Alparslan'ı alt katta elleri kolları bağlı bir vaziyette biraz hırpalarlar. Can yanında Kartal ve Eren ile birlikte alt kata iniş yapar. Bir sandalye çekerek ağzı gözü kan içindeki Alparslan'ın karşısına oturur.
Can: Anlat bakalım. Sen kimsin ? Örgüt için neden bu kadar değerlisin ?
Alparslan önce kan tükürür: Hiçbir şartta konuşmadığım için önemliyimdir belki.
Can hafif güler: Biz de hiçbir şartta konuşmayanları bülbül gibi şakıtmakta iyiyiz. Şimdi konuş. Konuş ki canını bağışlayalım.
Alparslan: Bize gerektiğinde canımızı feda edelim diye Fedai deniyor. Canımı almanızdan korkmuyorum.
Can, Sefa ve Efe'ye dönerek: Biraz daha hırpalayın. Tam kıvama gelmemiş.
Sefa ve Efe: Seve seve abi.
Bu sırada Fedailerin lideri Mesut, Alparslan'ın yakalandığını öğrenir. Ona bu haberi veren Fedai'ye alkol dolu bardağını fırlatarak bağırır.
Mesut: Bana hemen Cihan'ı getirin !
Fedai telefonuyla Cihan'ı arayıp gelmesi gerektiğini söyler. Cihan yarım saat içerisinde mekana giriş yapar. Mesut'un odasını tıklatıp içeri geçer.
Mesut: Gel Cihan. Şöyle geç.
Cihan gösterilen yere geçip oturur.
Cihan: Beni istemişsiniz efendim.
Mesut: Bir değiş tokuş yapacağız. Burada sana büyük bir pay düşüyor.
Cihan: Nedir efendim o pay ?
Mesut: Samimi arkadaşın Yıldız'ı sana söyleyeceğimiz mekana çağır. Fedailerle alakalı olduğunu söyle. Koşa koşa gelecektir zaten.
Cihan: Gelmezse ?
Mesut: Hakim yapmadık mı seni ? Emredersin gelir, emredersin gider.
Cihan: Emredersiniz efendim.
Mesut: Dışarda sana adresi söyleyecekler. Çıkabilirsin.
Cihan odadan çıkınca Fedai adresin yazılı olduğu restoranın kağıdını verir. Cihan telefonuyla Yıldız'ı arar. Yıldız ikinci çalışta telefonu açar.
Yıldız: Buyurun Hakim Bey.
Cihan gülerek: Rica ederim Savcı Hanım. Biz eski dostuz. Benden istediğin Fedailer raporu için seni aradım. Telefonda böyle şeylerin konuşulması doğru olmaz diye sana mesaj atacağım adrese gelirsen detayları konuşabiliriz.
Yıldız çok sevinerek: Sen ciddi misin ? Harikasın Cihan. Bu iyiliğini unutmayacağım.
Cihan: Rica ederim. Bu gece saat 20.00'da göndereceğim adreste seni bekliyorum.
Yıldız: Tamamdır, orada olacağım.
Der ve telefonu kapatır kapatmaz adres mesaj olarak kendisine iletilir. Zaman geçer akşam olur. Alparslan dayaktan baygın yatarken bu saate kadar henüz bir bilgi paylaşmamıştır. Kartal hastaneden kuzeni Nisa'nın başında Mustafa ile birlikte beklemektedir. Eren ile Can, Alparslan'ın dayak yemesini seyrederken Eren'in telefonu çalar. Arayan Yıldız'dır. Eren telefonu açmadan önce alt kattan yukarı doğru çıkıp dışarda telefonunu açar.
Eren: Efendim ?
Yıldız: Hayatım bugün biraz gecikebilirim işim uzadı da haber vereyim istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vatan Uğruna
ActionBu kitap tamamen EDHO'dan esinlenerek üretilmiş hatta ve hatta EDHO yan sanayi bir kitap denebilir. Yazım yanlışlarına gerçek anlamda ayar olan herkesin uzak durması gereken bu kitap bir mafya hikayesini konu almaktadır. Ticaretin ön planda olduğu m...