Vatan Uğruna 1. Bölüm

607 12 24
                                    

Bölüm 1

Ünal Bey ile Özer Bey CIA'ya da sızmış olan bir grup tarafından öldürülmüş masaya yeni lider olarak önce Muhammet geçse de sonrasında baş edemeyeceğini anlayıp liderlikten çekilmişti. Kartal'ın da zorlamasıyla masada liderliğini koyan Can istihbarat servislerine raconunu kesmişti. KGB ve Mit ile anlaşamamış olan Can ve masası bunun bedelini çok ağır ödediler. Ödenen bedel Yaşar'ın öldürülmesiydi. Hem de düğün günü...

Can: Ahmet ara herkesi bu akşam masa toplantısı var haber ver.

Ahmet: Tamamdır abi.

Ahmet odadan çıktığı anda Kartal içeriye girer ve oturur.

Kartal: Çok öfkeliyim Can. Hem de çok.

Can: Ben de çok öfkeliyim Kartal ama öfkeyle kalkıp zararla oturmayalım.

Kartal: Haklısın. Yaşar'ın intikamını alacağımızı söyle bana.

Can: Tabi ki alacağız. O masanın bir üyesiydi ve her şeyden öte bizim dostumuzdu. Dost kolay bulunmuyor be usta.

Kartal: Evet usta o yüzden diyorum ya dostun intikamı soğuk yenmez...

O sırada kapı çalar ve içeriye Tuba girer. Kartal Tuba ile Can'ı yalnız bırakmak için dışarıya çıkar. Tuba gelir ve Can'ın karşısına oturur.

Tuba: Neden bu kadar üzgünsün.

Can: Neden olmayayım ki? Ölmemek için öldürdüğümüz şu hayatta ölenlerin arkasından üzülüyor olmamız beni çok düşündürüyor.

Tuba: Ölenle ölünmüyor ama.

Can: Bir insan ölmedi diye de yaşıyor olmuyor ama...

Bu laftan sonra uzun bir sessizlik oldu. Bu sessizliği içeriye giren Muhammet bozdu.

Muhammet: Başkanım KGB istasyon şefi Mikail geldi.

Can: Tamamdır beklesin geliyorum.

Muhammet: Tamamdır başkanım.

Can: Tuba küçük bir işim var halledip geleceğim. Bekler misin yoksa gider misin?

Tuba: Gideyim ben bu işler bitmez. Akşama görüşürüz.

Can: Görüşürüz.

Tuba'yı yolcu ettikten sonra Can Mikail'in olduğu ofise geçer ve oturur.

Mikail: Beni istemişsiniz?

Can: Yok seni değil canını istedim. Henüz alamamış olsak da elbet bir gün alacağız.

Mikail: Beni böyle hadsizce konuşmaya mı çağırdınız ?

Can çok sinirli bir şekilde: Düğün gününde.... En mutlu olduğun günde.... Tam da sevdiği kıza kavuşmuşken.... Tam da bu işlerden elini çekmeye karar vermişken Yaşar'a nasıl kıydıysanız. Ben de sana, senden sonra gelene, devletine, milletine, o zincir diye tutturduğunuz oluşuma, o oluşumun en tepesindekinden, en altındakine kadar. Hepinize tek tek tek bu kurşunları dizeceğim.

Mikail: Biz Tehdi.....

Can bağırarak: Kes lan!! Ben seni buraya alenen düşmanımsınız demek için çağırdım. O zincirin en tepesindekine söyle o zinciri onun boynuna dolayacağım. Onu o zincir ile geberteceğim. Şimdi defol gözüm görmesin seni.

Mikail korkmuş bir şekilde ayağa kalkar ve ofisten çıkar. Can'ın bağırmasını duyan Kartal ve Muhammet'te içeriye girer. Can'ı daha önce hiç bu kadar sinirli görmedikleri için şaşırırlar.

Vatan UğrunaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin