27. Bölüm
Kartal ve Gürkan birlikte hastaneye Can'ın yanına döndüklerinde Can çoktan gözünü açmış olur. Can gözünü açar açmaz direkt ayaklanarak Sefa'nın yanına gider ve başının ucuna oturur. Kartal, Can'ı böyle görünce çok üzülür çünkü Can ailesinden fazla kayıp vermiş birisidir. Kartal, Can'nın yanına gelip elini omzuna koyar.
Kartal: Usta, gel odana gidelim. Birazcık uzan dinlen.
Can: Zaman dinlenme zamanı değil Kartalım. Ben ortalıklarda yokken neler oldu ?
Kartal: Victor, Hasan ve Ozan'ı hastane çıkışı taratarak öldürdü. Aralarından bir tek Selim sağ kalabildi. Ben, Victor'un Rusya'dan getirttiği 24 kişilik Cellat isimli timini Türkiye'ye iner inmez öldürdüm. Buse'de Berk'in kaldığı otele birini sokup Berk'e sıktırmış ama Berk kurtulmuştu. Buse'ye saldıracağı zaman Gürkan, Berk'i tuzağa düşürdü onu da orada indirdik.
Can: Vay be, bayağı şey olmuş.
Kartal, hafif gülerek: Sen de anca yat dinlen.
Can, gülerek: Haklısın valla.
Odaya bir anda Zeynep ve oğlu Yaman girer. Yaman bu süre zarfında 10 yaşına gelmiştir. "Can Amca, Can Amca" diye bağıra bağıra Can'a doğru koşup sarılır. Can'da ani sarılmanın etkisiyle biraz canı acısa da belli etmeden Yaman'a sarılır.
Kartal, hafif sinirli bir şekilde: Oğlum amcan yaralandı neden birden sarılıyorsun ?
Yaman: Ama özledim baba.
Can, hafif gülerek: Sorun yok, sorun yok. Amcasını çok özlemiş ne yapsın çocuk.
Zeynep, Can'a bakarak: Geçmiş olsun.
Can: Teşekkür ederim.
Kartal: Hadi bakalım Yaman, Can Amcanı rahat bırakalım birazcık dinlensin.
Yaman: Tamam baba. Can Amca iyileşince bize gel sana yeni oyuncaklarımı göstereyim tamam mı ?
Can, gülerek: Tamamdır, anlaştık.
Zeynep, Yaman'ı kucağına alarak kafeteryaya doğru ilerler. Kartal'da Can'ın kolunun altına girerek odasına kadar götürür. Can'ı yatağına uzatınca kapısını örterek Zeynep'in yanına gider.
Kartal: Keşke geleceğinizi haber verseydiniz.
Zeynep: Çok kez aradım ama telefonun çalmadı.
Kartal: Yoğun bir geceydi şarjım bitmiş olmalı.
Yaman: Baba, Gürkan Amcam nerede ?
Der demez Gürkan'da yanında Merve ile yanlarına gelir.
Zeynep: Hoş geldiniz.
Merve: Hoş buldum canım.
Yaman: Gürkan Amca bir gün bize gel de yeni oyuncaklarımı göstereyim sana.
Gürkan, gülerek: Tamam, sözüm olsun geleceğim.
Kartal'da gülerek: Oğlum yeni oyuncaklarını herkese göstermeye ne meraklıymışsın.
Yaman: Çünkü yeniler baba daha gören kimse olmadı.
Kartal: Tamam, tamam anladım.
Birkaç saat sonra Sefa'da uyanıp kendisine gelir. Can yine onun odasına gider ve onunla uzun uzun konuşur. Batuhan'da o sırada Can'ı ziyarete gelir. Kartal, Gürkan, Can ve Batuhan birlikte otururlar.
Batuhan: Geçmiş olsun dostum.
Can: Eyvallah kardeşim. Hoş geldin.
Batuhan: Hoş gördük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vatan Uğruna
ActionBu kitap tamamen EDHO'dan esinlenerek üretilmiş hatta ve hatta EDHO yan sanayi bir kitap denebilir. Yazım yanlışlarına gerçek anlamda ayar olan herkesin uzak durması gereken bu kitap bir mafya hikayesini konu almaktadır. Ticaretin ön planda olduğu m...